Page 144 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 144
eratura
Evropski parlament, Svet in Komisija. (2017). Evropski steber socialnih pravic. https://
www.doi.org/10.2792/766020
Ferligoj, A., Leskošek, K., in Kogovšek, T. (1995). Zanesljivost in veljavnost merjenja. Fa-
kulteta za družbene vede.
Ford, G. (2007). Introduction to the third age guidance pilots. V P. M. Clayton, S. Greco
in M. Persson (ur.), Guidance for life: Working and learning in the third age (str.
125–148). Franco Angeli.
Ford, K., Batty, D., in A. K. Leist. (2020). Examining gender differentials in the associa-
tion of low control work with cognitive performance in older workers. European
Journal of Public Health, 31(1), 174–180.
Goodson, I. (2003). Professional knowledge, professional lives: Studies in education and
change. Open University Press.
Ilmarinen, E. J. (2001). Aging workers. Occupational and Environmental Medicine, 58(8),
546–552.
Jarvis, P. (1983). Professional education. Croom Helm.
Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti: učno gradivo 1; splošne in andragoške za-
konitosti razvoja kariere. Andragoški center Slovenije.
Joyce, B., in Showers, B. (1988). Student achievement through staff development. Lon-
gman.
Kalčič, M. (2006). Atipične oblike zaposlitve, zaposlovanje starostnikov in obvezno po-
kojninsko in invalidsko zavarovanje. Delavci in delodajalci, 6(2–3), 355–378.
Kanfer, R., in Ackerman, P. L. (2004). Aging, adult development and work motivation.
Academy of Management Review, 29(3), 440–458.
Kennedy, M. (1998). Form and substance in in-service teacher education (Research re-
port from the National Institute for Science Education). University of Wisconsin.
Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama. (2018). Narodne
novine, (51). https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_06_51
_1018.html
Komisija Evropskih skupnosti. (2007). Sporočilo komisije svetu in evropskemu par-
lamentu: izboljšanje kakovosti izobraževanja učiteljev (COM(2007) 392 konč.).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri
=CELEX:52007DC0392&from=SL
Komisija Evropskih skupnosti. (2008). Sporočilo komisije svetu, evropskemu parla-
mentu, evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij (COM(2008)
72 konč.). https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri
=COM:2008:0072:FIN:SL:PDF
Košir, K., Licardo, M., Tement, S., in Habe, K. (2014). Doživljanje stresa in izgorelosti,
povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli.
Psihološka obzorja, 23, 110–124.
Krčmar, J. (2010). Pomen strateškega menedžmenta starosti tudi v času svetovne fi-
nančne in gospodarske krize [neobjavljeno magistrsko delo]. Univerza v Ljub-
ljani.
142
Evropski parlament, Svet in Komisija. (2017). Evropski steber socialnih pravic. https://
www.doi.org/10.2792/766020
Ferligoj, A., Leskošek, K., in Kogovšek, T. (1995). Zanesljivost in veljavnost merjenja. Fa-
kulteta za družbene vede.
Ford, G. (2007). Introduction to the third age guidance pilots. V P. M. Clayton, S. Greco
in M. Persson (ur.), Guidance for life: Working and learning in the third age (str.
125–148). Franco Angeli.
Ford, K., Batty, D., in A. K. Leist. (2020). Examining gender differentials in the associa-
tion of low control work with cognitive performance in older workers. European
Journal of Public Health, 31(1), 174–180.
Goodson, I. (2003). Professional knowledge, professional lives: Studies in education and
change. Open University Press.
Ilmarinen, E. J. (2001). Aging workers. Occupational and Environmental Medicine, 58(8),
546–552.
Jarvis, P. (1983). Professional education. Croom Helm.
Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti: učno gradivo 1; splošne in andragoške za-
konitosti razvoja kariere. Andragoški center Slovenije.
Joyce, B., in Showers, B. (1988). Student achievement through staff development. Lon-
gman.
Kalčič, M. (2006). Atipične oblike zaposlitve, zaposlovanje starostnikov in obvezno po-
kojninsko in invalidsko zavarovanje. Delavci in delodajalci, 6(2–3), 355–378.
Kanfer, R., in Ackerman, P. L. (2004). Aging, adult development and work motivation.
Academy of Management Review, 29(3), 440–458.
Kennedy, M. (1998). Form and substance in in-service teacher education (Research re-
port from the National Institute for Science Education). University of Wisconsin.
Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama. (2018). Narodne
novine, (51). https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_06_51
_1018.html
Komisija Evropskih skupnosti. (2007). Sporočilo komisije svetu in evropskemu par-
lamentu: izboljšanje kakovosti izobraževanja učiteljev (COM(2007) 392 konč.).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri
=CELEX:52007DC0392&from=SL
Komisija Evropskih skupnosti. (2008). Sporočilo komisije svetu, evropskemu parla-
mentu, evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij (COM(2008)
72 konč.). https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri
=COM:2008:0072:FIN:SL:PDF
Košir, K., Licardo, M., Tement, S., in Habe, K. (2014). Doživljanje stresa in izgorelosti,
povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli.
Psihološka obzorja, 23, 110–124.
Krčmar, J. (2010). Pomen strateškega menedžmenta starosti tudi v času svetovne fi-
nančne in gospodarske krize [neobjavljeno magistrsko delo]. Univerza v Ljub-
ljani.
142