Page 151 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 151
Priloga

(i) Jezikovni in zdravstveni razlogi.
(j) Ni interesa in želje po izobraževanju.

8. Ocenite, koliko se strinjate z naslednjimi trditvami (1 pomeni sploh ne
velja, 5 popolnoma velja).
(a) Lastnemu kariernemu razvoju pripisujem velik pomen.
(b) Vem, da ne bom imel/-a težav pri iskanju zaposlitve.
(c) Študij na fakulteti mi je omogočil bolje spoznati sebe.
(d) Študijske vsebine, prejete na fakulteti, so vplivale na moj karierni
razvoj.
(e) Vem, na kakšnem področju bom deloval/-a čez 5 let.
(f ) Svoje karierne cilje imam izoblikovane.
(g) Izvajam zunajštudijske dejavnosti, ki pripomorejo k razvijanju mo-
jih kariernih ciljev.
(h) Svoj CV imam že napisan in ga sproti dopolnjujem.
(i) Opravljal/-a sem ali opravljam študentsko delo, ki je povezano s pe-
dagoškim poklicem.
(j) V okviru praktičnega usposabljanja raje sodelujem s starejšim men-
torjem.
(k) Po praktičnem usposabljanju sem z mentorjem ostal v kontaktu.
(l) S šolo, na kateri sem opravljal praktično usposabljanje, še vedno so-
delujem.
(m) Prav je, da je mlademu kadru pri uvajanju na delovnem mestu do-
deljen mentor.
(n) Pri uvajanju na delovnem mestu bi raje sodeloval s starejšim men-
torjem.
(o) Postopno uvajanje mladih v poklice je nujno potrebno.
(p) Postopno uvajanje mladih v poklice je prisotno v dovoljšnji meri.

9. Ocenite pomembnost spodaj naštetih dejavnikov, ki vas najpogo-
steje ovirajo pri vašem kariernem razvoju (1 pomeni popolnoma ne-
pomembno, 5 pa zelo pomembno).
(a) Stroški izobraževanj in usposabljanj.
(b) Pomanjkanje časa.
(c) Ni motiviranosti za višje cilje.
(d) Neustrezna ponudba izobraževanj v bližini.
(e) Neustrezna ponudba dejavnosti v bližini, povezanih z mojimi kari-
ernimi cilji.
(f ) Družinske obveznosti.
(g) Slaba informiranost o možnostih izobraževanja.

149
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156