Page 309 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2024. Glasbena kritika – nekoč in danes ▪︎ Music Criticism – Yesterday and Today. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 7
P. 309
av t o r j i

stro-Ogrske, glasbena kultura galicijskih Judov, glasba in ideologija), apli-
kativne muzikologije, glasbene kritike in glasbenega novinarstva. Že več
kot dvajset let je aktivna na področju glasbenega novinarstva.

Niall O‘Loughlin (N.Oloughlin@lboro.ac.uk)
je študiral glasbo na univerzah v Edinburgu (magisterij) in Leicestru (dok-
torat) ter računalništvo na Univerzi v Oxfordu. Specializiral se je za glasbo
20. in 21. stoletja v Sloveniji, Veliki Britaniji in na Poljskem. Leta 2000 je v
Ljubljani izšla njegova knjiga Novejša glasba v Sloveniji: osebnosti in razvoj.
Je avtor več kot 30 prispevkov za simpozije Slovenskih glasbenih dnevov,
številnih prispevkov za druge konference, različnih člankov za Muzikolo-
ški zbornik, The Musical Times in Tempo, De musica disserenda, poglavij v
knjigah ter številnih člankov za slovarje New Grove Dictionaries of Music.
Leta 2007 je bil izvoljen za dopisnega člana Slovenske akademije znanosti
in umetnosti.

Tjaša Ribizel Popič (tjasa.ribizel@gmail.com)
je doktorirala leta 2013 na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete
Univerze v Ljubljani. Zaposlena je na Filozofski fakulteti Univerze v Lju-
bljani, kot asistentka sodeluje na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru,
je sourednica recenzij Muzikološkega zbornika (Znanstvena založba Filo-
zofske fakultete) ter članica organizacijskega odbora Slovenskih glasbenih
dni. V zadnjem času se posveča predvsem gledališkemu delu, v sodelovanju
z režiserjem Draganom Živadinovim.

Alex Ross (alexrossny@gmail.com)
je od leta 1996 glasbeni kritik pri reviji The New Yorker. Njegova prva knji-
ga The Rest Is Noise: Listening to the Twentieth Century iz leta 2007 je preje-
la nagrado National Book Critics Circle Award in nagrado Guardian First
Book Award ter se uvrstila med finaliste za Pulitzerjevo nagrado. Leta 2010
je objavil zbirko esejev Listen to This. Njegova tretja knjiga, Wagnerism: Art
and Politics in the Shadow of Music, je izšla leta 2020. Ross je prejel medal­
jo Georgea Peabodyja, nagrado za umetnost in literaturo Ameriške akade-
mije za umetnost in literaturo, Guggenheimovo štipendijo in MacArthur-
jevo štipendijo.

Bianca Schumann (bianca.schumann@univie.ac.at)
je diplomirala iz instrumentalne pedagogike (klavir) na Visoki šoli Rober-
ta Schumanna v Düsseldorfu (2010–2014) ter iz filozofije in muzikologije

309
   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314