Page 46 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 46
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem
Literatura
Bullen, Elizabeth, Simon Robb, and Jane Kenway, Jane. »Can the Arts and Humanities
Survive the Knowledge Economy? A Beginner‘s Guide to the Issues.« In Innovation
and Tradition: The Arts, Humanities, and the Knowledge Economy, edited by Jane
Kenway et al., 1–9. New York: P. Lang, 2004.
Bullen, Elizabeth, Simon Robb, and Jane Kenway. »‘Creative Destruction‘: Knowledge
Economy Policy and the Future of the Arts and Humanities in the Academy.« Jour-
nal of Education Policy 19, no. 1 (2004): 3–22.
»Družba znanja«. Slovenski utrip, raziskava javnega mnenja. Nova Gorica: Fakulteta za
uporabne družbene študije, 2015.
Frankl, Peter. 2015. »Doktorat nove ministrice ni plagiat.« April 29, 2015. http://www.fi-
nance.si/8821402/Doktorat-nove-ministrice-ni-plagiat.
Kodelja, Zdenko. 2013. Ideologija evalvacije in pedagoški diskurz. V: Drugo pedagoškega
diskurza, ur. Vesna Pobežin, 179–190. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Krašovec, Primož. »Neoliberalna epistemologija – od nezmožnosti vedeti do človeškega
kapitala.« In Drugo pedagoškega diskurza, edited by Vesna Pobežin, 133–46. Ljubl-
jana: Pedagoški inštitut, 2013.
Kristan, Tina. 2013. »Komisija Žige Turka v konfliktu interesov.« April 24, 2013. http://
www.delo.si/novice/slovenija/komisija-zige-turka-v-konfliktu-interesov.html (24. 4.
2013).
Miklavič, Klemen. »Soočenje idej o visokem šolstvu v Evropi: diskurzi, ideje in konceptu-
alne podlage bolonjskega procesa.« In Drugo pedagoškega diskurza, edited by Vesna
Pobežin, 107–32. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013.
Nussbaum, Martha. Not for Profit. Why Democracy Needs the Humanities. Princeton:
Princeton University Press, 2010.
Repovž, Erika. 2015. »Znanje je pri nas premalo cenjeno.« March 13, 2015. http://www.
delo.si/gospodarstvo/trg-dela/znanje-je-pri-nas-premalo-cenjeno.html
Robb, Simon, and Elizabeth Bullen. »A Provocation.« In Innovation and Tradition: The
Arts, Humanities, and the Knowledge Economy, edited by Jane Kenway et al., 1–9.
New York: P. Lang, 2004.
Zarka, Yves Charles. »Evalvacija: oblast, za katero se predpostavlja, da ve.« In Drugo pe-
dagoškega diskurza, edited by Vesna Pobežin, 169–78. Ljubljana: Pedagoški inštitut,
2013.
44
Literatura
Bullen, Elizabeth, Simon Robb, and Jane Kenway, Jane. »Can the Arts and Humanities
Survive the Knowledge Economy? A Beginner‘s Guide to the Issues.« In Innovation
and Tradition: The Arts, Humanities, and the Knowledge Economy, edited by Jane
Kenway et al., 1–9. New York: P. Lang, 2004.
Bullen, Elizabeth, Simon Robb, and Jane Kenway. »‘Creative Destruction‘: Knowledge
Economy Policy and the Future of the Arts and Humanities in the Academy.« Jour-
nal of Education Policy 19, no. 1 (2004): 3–22.
»Družba znanja«. Slovenski utrip, raziskava javnega mnenja. Nova Gorica: Fakulteta za
uporabne družbene študije, 2015.
Frankl, Peter. 2015. »Doktorat nove ministrice ni plagiat.« April 29, 2015. http://www.fi-
nance.si/8821402/Doktorat-nove-ministrice-ni-plagiat.
Kodelja, Zdenko. 2013. Ideologija evalvacije in pedagoški diskurz. V: Drugo pedagoškega
diskurza, ur. Vesna Pobežin, 179–190. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Krašovec, Primož. »Neoliberalna epistemologija – od nezmožnosti vedeti do človeškega
kapitala.« In Drugo pedagoškega diskurza, edited by Vesna Pobežin, 133–46. Ljubl-
jana: Pedagoški inštitut, 2013.
Kristan, Tina. 2013. »Komisija Žige Turka v konfliktu interesov.« April 24, 2013. http://
www.delo.si/novice/slovenija/komisija-zige-turka-v-konfliktu-interesov.html (24. 4.
2013).
Miklavič, Klemen. »Soočenje idej o visokem šolstvu v Evropi: diskurzi, ideje in konceptu-
alne podlage bolonjskega procesa.« In Drugo pedagoškega diskurza, edited by Vesna
Pobežin, 107–32. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013.
Nussbaum, Martha. Not for Profit. Why Democracy Needs the Humanities. Princeton:
Princeton University Press, 2010.
Repovž, Erika. 2015. »Znanje je pri nas premalo cenjeno.« March 13, 2015. http://www.
delo.si/gospodarstvo/trg-dela/znanje-je-pri-nas-premalo-cenjeno.html
Robb, Simon, and Elizabeth Bullen. »A Provocation.« In Innovation and Tradition: The
Arts, Humanities, and the Knowledge Economy, edited by Jane Kenway et al., 1–9.
New York: P. Lang, 2004.
Zarka, Yves Charles. »Evalvacija: oblast, za katero se predpostavlja, da ve.« In Drugo pe-
dagoškega diskurza, edited by Vesna Pobežin, 169–78. Ljubljana: Pedagoški inštitut,
2013.
44