Page 35 - Vodnik po prenosu znanja na Univerzi na Primorskem. 2020. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 35
VOJNO-RAZISKOVALNE kljub relativno pestri izobraževalni ponudbi s
KOMPETENCE področja turizma v Sloveniji. Drugače povedano,
na podlagi statističnih podatkov se zaznava
Delovanje UP FTŠ Turistice se na raziskovalno-ana- dejstvo, da je v turistično-gostinskem sektorju
litičnem nivoju osredotoča na sledeča področja: nadpovprečno število nižje izobraženih v
•• delovanje turističnih podjetij in destinacij, primerjavi s primerljivimi panogami v Sloveniji.
•• raziskave in analize na področju turističnega
Namen projekta je opredeliti veščine in znanja,
trga z namenom prepoznavanja novih trendov ki jih delavci v turizmu potrebujejo. V ospredju je
za načrtovanje novih turističnih proizvodov in tudi potreba po identifikaciji tistih kompetenc, ki
storitev, bodo v prihodnosti pridobivale pomen in bodo
•• marketing turističnih podjetij in destinacij (učin- osnova za uspešen in konkurenčen slovenski
ki akcij tržnega komuniciranja, marketinške turizem, skladen s sodobnimi trendi. V ta namen
strategije, trženje novih storitev/proizvodov, so bila v sklopu raziskave oblikovana priporočila
oblikovanje turistične ponudbe, analiza cen), za prenovo programov izobraževanja in uspo-
•• upravljanja turističnih destinacij in podjetij z sabljanja na vseh ravneh izobraževalne ponudbe
namenom izboljšanja učinkovitosti poslovanja, s področja turizma. Hkrati je v teku priprava
trženja, razvoja, priporočil za vzpostavitev dodatnih programov
•• učinki turistične ponudbe na okolje, usposabljanja na tem področju.
•• raziskave in analize okolja in prostora z namenom
oblikovanja nove turistične ponudbe (lokalno, STORITVE ZA GOSPODARSTVO TER
regionalno in državno planiranje turizma), PROJEKTI ZA GOSPODARSTVO IN
•• merjenje zadovoljstva gostov in zaposlenih, USTANOVE
•• merjenje uspešnosti poslovanja v turizmu in
kakovosti turistične ponudbe, UP FTŠ Turistica se ukvarja z izdelavo ekspertiz
•• druge temeljne in aplikativne raziskave na in svetovanja po željah naročnikov, skladno s
področju turizma po naročilu naročnikov. kompetencami UP FTŠ Turistice v zvezi s podje-
tniškimi, trženjskimi in projektnimi načrti za turi-
RAZISKOVALNA DEJAVNOST stična podjetja in organizacije; s strategijo razvoja
in trženja turizma; z urejanjem kakovosti stori-
Fakulteta za turistične študije sodeluje pri tev v gostinstvu; z modeliranjem organiziranosti
raznovrstnih projektih, ki imajo kot ključni cilj pre- v turizmu.
nos znanja v gospodarske panoge, ki so
posredno ali neposredno vezane na turizem. UP FTŠ Turistica je v zadnjih letih izvedla številne
tržno usmerjene projekte na področju turistične
Identifikacija kompetenc zaposlenih, potreb- ponudbe, turistične organizacije, tržnih analiz v
nih za dolgoročno konkurenčnost sloven- sklopu turizma ipd. Sledijo nekateri primeri takih
skega turizma, in oblikovanje predlogov projektov, ki so ji bili poverjeni.
posodobitve izobraževalnih programov
(TUR-KOM)

Trajanje projekta: 1. 4. 2018–31. 3. 2020
Projekt je nastal na podlagi ugotovitve, da se
opaža razmeroma nizka stopnja izobrazbe
med zaposlenimi v turističnem gospodarstvu

33
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40