Page 36 - Vodnik po prenosu znanja na Univerzi na Primorskem. 2020. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 36
NASLOV TRŽNEGA PROJEKTA NAROČNIK PROJEKTA

Izdelava akcijskega načrta razvoja in trženja Slovenska turistična organizacija
gastronomije Slovenije 2019–2023
Turistično združenje Portorož, g.i.z
Izdelava strategije razvoja destinacije Portoroža
in Pirana: opredelitev strateškega modela in
strateških ciljev razvoja

Raziskava o turistih v Portorožu Turistično združenje Portorož, Hoteli
LifeClass in Hoteli Bernardin Portorož

Profil tujih turistov v Sloveniji Javna agencija RS za spodbujanje
podjetništva, inovativnosti, razvoja,
Izvedba tržne analize in strategije za potrebe investicij in turizma (SPIRIT Slovenija)
projekta »Museumcultur«
Postojnska jama, d.d.

Predlog strateške usmeritve razvoja in trženja Javni zavod Turizem Ljubljana
turistične destinacije Ljubljana za Ministrstvo za gospodarstvo
obdobje 2014–2020

Program za vzpostavitev celovitega sistema
razvoja kakovosti storitev v turističnih podjetjih

Raziskava profilov gostov na ciljnih trgih Slovenska turistična organizacija
(Francija, Velika Britanija, Finska, Švedska, Italija,
Nemčija, Avstrija)

34
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41