Page 109 - Mevlja, Bojan, in Kavčič, Klemen, 2016. Vpliv deležnikov na razvoj nevladnih izobraževalnih organizacij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 109
Kvantitativna raziskava 7.1
ganizacije (npr. Etični kodeks organiziranega prostovoljstva,
Standard kakovosti za nvo),
• pošiljanje pisnih zahval/potrdil za donacije vseh velikosti,
• zagotavljanje preglednosti pri ravnanju s članarinami, donaci-
jami in subvencijami,
• kadri, ki zbirajo sredstva (angl. fundraisers), ne prejemajo pla-
čila na podlagi provizije/odstotka zbranih sredstev,
• politika hranjenja dokumentov.
2. faktor – odnosi z javnostmi:
• organizacijske informacije o poslovanju in dejavnostih, dosto-
pne javnosti,
• politika odnosov z javnostmi, ki omogoča dostop do/posredovanje
informacij o dejavnostih oz. delovanju organizacije,
• določena politika zaupnosti glede donatorjev, strank, zaposle-
nih in prostovoljcev,
• določene pritožbene usmeritve za ravnanje strank in zaposle-
nih v primeru pritožb,
• določena politika sprejemljivih daril.
3. faktor – zagovorništvo:
• oblikovanje in vzdrževanje skupnih partnerstev z lokalnimi
skupnostmi, vladnimi agencijami, podjetji, s preostalimi ne-
vladnimi organizacijami ali akademskimi organizacijami (uni-
verze, fakultete, inštituti . . .),
• sodelovanje zaposlenih, prostovoljcev . . . v postopkih javnih po-
litik,
• spremljanje sprememb in novosti, ki se tičejo področja delova-
nja organizacije in sektorja,
• upoštevanje upravnih usmeritev lokalnih skupnosti, ministr-
stev in Evropske unije, vključno s splošno dolžnostjo poročanja.
4. faktor – povezovanje:
• omejevanje sredstev, namenjenih za lobiranje,
• upoštevanje Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije v
primeru lobiranja.
107
ganizacije (npr. Etični kodeks organiziranega prostovoljstva,
Standard kakovosti za nvo),
• pošiljanje pisnih zahval/potrdil za donacije vseh velikosti,
• zagotavljanje preglednosti pri ravnanju s članarinami, donaci-
jami in subvencijami,
• kadri, ki zbirajo sredstva (angl. fundraisers), ne prejemajo pla-
čila na podlagi provizije/odstotka zbranih sredstev,
• politika hranjenja dokumentov.
2. faktor – odnosi z javnostmi:
• organizacijske informacije o poslovanju in dejavnostih, dosto-
pne javnosti,
• politika odnosov z javnostmi, ki omogoča dostop do/posredovanje
informacij o dejavnostih oz. delovanju organizacije,
• določena politika zaupnosti glede donatorjev, strank, zaposle-
nih in prostovoljcev,
• določene pritožbene usmeritve za ravnanje strank in zaposle-
nih v primeru pritožb,
• določena politika sprejemljivih daril.
3. faktor – zagovorništvo:
• oblikovanje in vzdrževanje skupnih partnerstev z lokalnimi
skupnostmi, vladnimi agencijami, podjetji, s preostalimi ne-
vladnimi organizacijami ali akademskimi organizacijami (uni-
verze, fakultete, inštituti . . .),
• sodelovanje zaposlenih, prostovoljcev . . . v postopkih javnih po-
litik,
• spremljanje sprememb in novosti, ki se tičejo področja delova-
nja organizacije in sektorja,
• upoštevanje upravnih usmeritev lokalnih skupnosti, ministr-
stev in Evropske unije, vključno s splošno dolžnostjo poročanja.
4. faktor – povezovanje:
• omejevanje sredstev, namenjenih za lobiranje,
• upoštevanje Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije v
primeru lobiranja.
107