Page 207 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 207
Pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo Dravinjske doline
Preglednica 10: Dijaki po občini stalnega bivališča na območju Dravinjske doline, 2014

Občina Število dijakinj in dijakov
154
Majšperk 77
Makole 155
Poljčane 610
Slovenske Konjice 105
Vitanje 293
Zreče

Vir: SURS b. l.a.

Empirični del 207
V poglavju predstavljamo populacijo, ki je bila vključena v raziskavo. Po-
datke iz izvedene kvantitativne raziskave smo analizirali s pomočjo raz-
ličnih statističnih metod in jih interpretirali. Na podlagi ugotovljenih re-
zultatov smo preverili hipoteze, ki smo jih postavili kot temelj za našo
raziskavo.

Uporabljene statistične metode
V empiričnem delu smo uporabili naslednje statistične metode:

− izračun frekvenc in deležev,
− izračun srednjih vrednosti,
− izračun deležev za več možnih odgovorov,
− t-test za neodvisne vzorce,
− Pearsonov hi-kvadrat.

Vse slike so pripravljene z aplikacijo MS Excel 2010. Podatki so anali-
zirani s programom SPSS 21.0.

Demografski podatki sodelujočih v raziskavi
V raziskavi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v podjetjih Dravinjske
doline in dijaki Šolskega centra Slovenske Konjice-Zreče, je sodelovalo
173 zaposlenih in 268 dijakov. Anketo je izpolnilo skupno 250 moških,
kar predstavlja 57 % vzorca, in 191 žensk, kar predstavlja preostalih 43 %
vzorca anketirancev (slika 5).
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212