Page 209 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 209
Pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo Dravinjske doline
Med dijaki so v največji meri v raziskavi sodelovali tretji (35,1 %) in
drugi letniki (27,6 %), v najmanjši meri dijaki prvih letnikov (15,7 %).
Slika 8: Delež sodelujočih dijakov v raziskavi po demografskih parametrih (N = 268) 209
Profil sodelujočih dijakov
Po programu, ki ga obiskujejo dijaki, je v raziskavi sodelovalo največ di-
jakov splošne gimnazije (60,4 %), slaba tretjina program strojni tehnik
(29,9 %), v manjši meri sta v vzorcu zastopana programa tehnik gastrono-
mije in ekonomski tehnik (slika 8).
Slika 9: Dijaki po programih izobraževanja
Večina dijakov (87,3 %) se uči dveh tujih jezikov, treh ali več tujih je-
zikov se uči 9,0 % anketiranih dijakov in le 3,7 % se jih uči le en tuji jezik
(slika 9).
Med dijaki so v največji meri v raziskavi sodelovali tretji (35,1 %) in
drugi letniki (27,6 %), v najmanjši meri dijaki prvih letnikov (15,7 %).
Slika 8: Delež sodelujočih dijakov v raziskavi po demografskih parametrih (N = 268) 209
Profil sodelujočih dijakov
Po programu, ki ga obiskujejo dijaki, je v raziskavi sodelovalo največ di-
jakov splošne gimnazije (60,4 %), slaba tretjina program strojni tehnik
(29,9 %), v manjši meri sta v vzorcu zastopana programa tehnik gastrono-
mije in ekonomski tehnik (slika 8).
Slika 9: Dijaki po programih izobraževanja
Večina dijakov (87,3 %) se uči dveh tujih jezikov, treh ali več tujih je-
zikov se uči 9,0 % anketiranih dijakov in le 3,7 % se jih uči le en tuji jezik
(slika 9).