Page 212 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 212
Jezikovno izobraževanje in podjetja
v drugem podjetja z več kot 50 in manj kot 250 zaposlenimi ter podjetja,
ki zaposlujejo več kot 250 delavcev. Med v raziskavi sodelujočimi podje-
tji je največ anketirancev iz podjetij, ki imajo več kot 250 zaposlenih (sli-
ka 13).
212
Slika 14: Delež zaposlenih anketirancev glede na velikost podjetij (N = 173)
Velika večina anketiranih delavcev (90,2 %) je zaposlenih v podjetjih,
katerih glavni izvozni trg so države Evropske unije, in le 9,8 % zaposlenih
prihaja iz podjetij, katerim so najpomembnejši trgi bivše skupne države
ali drugi trgi izven EU (slika 14).
Slika 15: Najpomembnejši izvozni trgi podjetij, v katerih delajo v anketi sodelujoči zaposleni
Med ostalimi trgi, ki po mnenju zaposlenih predstavljajo najpo-
membnejši izvozni trg za podjetje (7 %), so navedene različne posamezne
v drugem podjetja z več kot 50 in manj kot 250 zaposlenimi ter podjetja,
ki zaposlujejo več kot 250 delavcev. Med v raziskavi sodelujočimi podje-
tji je največ anketirancev iz podjetij, ki imajo več kot 250 zaposlenih (sli-
ka 13).
212
Slika 14: Delež zaposlenih anketirancev glede na velikost podjetij (N = 173)
Velika večina anketiranih delavcev (90,2 %) je zaposlenih v podjetjih,
katerih glavni izvozni trg so države Evropske unije, in le 9,8 % zaposlenih
prihaja iz podjetij, katerim so najpomembnejši trgi bivše skupne države
ali drugi trgi izven EU (slika 14).
Slika 15: Najpomembnejši izvozni trgi podjetij, v katerih delajo v anketi sodelujoči zaposleni
Med ostalimi trgi, ki po mnenju zaposlenih predstavljajo najpo-
membnejši izvozni trg za podjetje (7 %), so navedene različne posamezne