Page 8 - Weiss, Jernej, ur. 2018. Nova glasba v “novi” Evropi med obema svetovnima vojnama ?? New Music in the “New” Europe Between the Two World Wars. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 2
P. 8
nova glasba v »novi« evropi med obema svetovnima vojnama
Lubomír Spurný
107 Work and Performance: A few Comments
on the Czech Modern Music
Nada Bezić
115 »Intimni glasbeni večeri« (1923–1926)
ali Kako je Hrvaški glasbeni zavod v Zagrebu odprl vrata v sodobnost
Matjaž Barbo
135 Anton Dolinar kot doktorski študent Guida Adlerja
Jurij Snoj
159 Misel o glasbi v spisih treh slovenskih medvojnih glasbenih esejistov
Niall O’Loughlin
175 Slavko Osterc’s Compositional Journey and his Assimilation
of New Techniques
Gregor Pompe
187 Slavko Osterc in Lucijan Marija Škerjanc:
estetski razkol in poetsko bratstvo
Jernej Weiss
201 Alois Hába and Slovene Students of Composition
at the State Conservatory in Prague
Karmen Salmič Kovačič
217 O polislogovnosti klasicističnega modernizma po razkritju
»adornovske zmote« – na primerih iz opusa Demetrija Žebreta
Andrej Misson
239 Nekaj misli o slovenskem zborovskem skladanju
med obema svetovnima vojnama
Darja Koter
257 Idejna in umetniška identiteta mladinskih zborov
med obema vojnama
Katarina Bogunović Hočevar in Ana Vončina
275 Radio Ljubljana v prvem desetletju svojega delovanja
– medij, ideologija in inštitucija v luči glasbe
Ivan Florjanc
295 Ustvarjalnost primorskih skladateljev med italijansko okupacijo
Primorske v času fašizma – kompozicijski, slogovni in družbeni uvidi
Sara Zupančič
317 Kačji pastir – La Libellula: Glasbena večjezičnost opere
Pavleta Merkuja
6
Lubomír Spurný
107 Work and Performance: A few Comments
on the Czech Modern Music
Nada Bezić
115 »Intimni glasbeni večeri« (1923–1926)
ali Kako je Hrvaški glasbeni zavod v Zagrebu odprl vrata v sodobnost
Matjaž Barbo
135 Anton Dolinar kot doktorski študent Guida Adlerja
Jurij Snoj
159 Misel o glasbi v spisih treh slovenskih medvojnih glasbenih esejistov
Niall O’Loughlin
175 Slavko Osterc’s Compositional Journey and his Assimilation
of New Techniques
Gregor Pompe
187 Slavko Osterc in Lucijan Marija Škerjanc:
estetski razkol in poetsko bratstvo
Jernej Weiss
201 Alois Hába and Slovene Students of Composition
at the State Conservatory in Prague
Karmen Salmič Kovačič
217 O polislogovnosti klasicističnega modernizma po razkritju
»adornovske zmote« – na primerih iz opusa Demetrija Žebreta
Andrej Misson
239 Nekaj misli o slovenskem zborovskem skladanju
med obema svetovnima vojnama
Darja Koter
257 Idejna in umetniška identiteta mladinskih zborov
med obema vojnama
Katarina Bogunović Hočevar in Ana Vončina
275 Radio Ljubljana v prvem desetletju svojega delovanja
– medij, ideologija in inštitucija v luči glasbe
Ivan Florjanc
295 Ustvarjalnost primorskih skladateljev med italijansko okupacijo
Primorske v času fašizma – kompozicijski, slogovni in družbeni uvidi
Sara Zupančič
317 Kačji pastir – La Libellula: Glasbena večjezičnost opere
Pavleta Merkuja
6