Page 8 - Weiss, Jernej, ur. 2018. Nova glasba v “novi” Evropi med obema svetovnima vojnama ?? New Music in the “New” Europe Between the Two World Wars. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 2
P. 8
nova glasba v »novi« evropi med obema svetovnima vojnama

Lubomír Spurný
107 Work and Performance: A few Comments

on the Czech Modern Music

Nada Bezić
115 »Intimni glasbeni večeri« (1923–1926)

ali Kako je Hrvaški glasbeni zavod v Zagrebu odprl vrata v sodobnost

Matjaž Barbo
135 Anton Dolinar kot doktorski študent Guida Adlerja

Jurij Snoj
159 Misel o glasbi v spisih treh slovenskih medvojnih glasbenih esejistov

Niall O’Loughlin
175 Slavko Osterc’s Compositional Journey and his Assimilation

of New Techniques

Gregor Pompe
187 Slavko Osterc in Lucijan Marija Škerjanc:

estetski razkol in poetsko bratstvo

Jernej Weiss
201 Alois Hába and Slovene Students of Composition

at the State Conservatory in Prague

Karmen Salmič Kovačič
217 O polislogovnosti klasicističnega modernizma po razkritju

»adornovske zmote« – na primerih iz opusa Demetrija Žebreta

Andrej Misson
239 Nekaj misli o slovenskem zborovskem skladanju

med obema svetovnima vojnama

Darja Koter
257 Idejna in umetniška identiteta mladinskih zborov

med obema vojnama

Katarina Bogunović Hočevar in Ana Vončina
275 Radio Ljubljana v prvem desetletju svojega delovanja

– medij, ideologija in inštitucija v luči glasbe

Ivan Florjanc
295 Ustvarjalnost primorskih skladateljev med italijansko okupacijo

Primorske v času fašizma – kompozicijski, slogovni in družbeni uvidi

Sara Zupančič
317 Kačji pastir – La Libellula: Glasbena večjezičnost opere

Pavleta Merkuja

6
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13