Page 109 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 109
Priloge

• Dostop in uporaba socialnih omrežij (f b, t w, Google+, Linkedin . . .)
• Upravljanje svojega bančnega računa
• Spletno nakupovanje
• Uporaba storitev v oblaku (Dropbox, Google Drive . . .)
• Uporaba storitev e-države (plačevanje davkov, oddaja napovedi doho-

dnine . . .)
• Komuniciranje s pomočjo videokonferenc
• Sodelovanje v forumih
• Sodelovanje s sošolci prek uporabe deljenih dokumentov (Google Drive,

Sites, Scoop.it . . .)
• Nalaganje in deljenje svojih multimedijskih vsebin
• Pisanje lastnega dnevnika (bloga)
• Drugo:

q9 – Kje ste pridobili največ znanja o rabi ik t (informacijsko komunikacijska
tehnologija)?

• V procesu šolanja
• Samoučenje s pomočjo virov, dostopnih na spletu
• Prek udeležbe na tečajih
• Moje znanje o i k t je šibko
• Drugo:

q 10 – Kako pogosto uporabljate i k t pri delu v šoli?
• Vsak dan
• Nekajkrat tedensko
• Nekajkrat mesečno
• Nekajkrat letno
• Drugo:

q 11 – Pri koliko predmetih v šoli uporabljate i k t?
• Pri vseh
• Pri polovici
• Pri četrini
• Pri enem ali dveh predmetih
• Pri nobenem predmetu

t 1 – Pri delu z računalnikom opazite, da deluje zelo počasi. Kaj bi lahko bili
vzroki za tako delovanje (označite 3 odgovore)?

• Odpoved napajanja računalnika
• Okuženost računalnika z virusom

109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114