Page 106 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 106
Priloge

• Zaveda se, kateri kodeks obnašanja ustreza določeni situaciji.
• Zaveda se tveganj, povezanih s spletno komunikacijo z neznanimi ljudmi.
• Aktivno sodeluje v spletni komunikaciji.
• Pripravljen je izbrati najustreznejše komunikacijsko sredstvo glede na

namen.

Vidik 5 – Učenje
Temeljni nivo

• Uporabljam klepetalnico ali forum razprav za komunikacijo z drugimi
učenci pri pouku.

Vmesni nivo
• Uporabljam klepet za komunikacijo z drugimi učenci, če je nujno, sode-
lujem tudi v skupnem klepetu ali ga moderiram. Po potrebi uporabljam
vo i p za pogovor z drugimi učenci.

Napredni nivo
• Uporabljam več komunikacijskih orodij za pogovor z drugimi učenci (mo-
bilni telefon, vo i p, klepet ali e-mail).
• Uporabljam različne funkcije v o i p a pri delu na projektu z drugimi
učenci: znam uporabiti funkcijo deljenja zaslona, znam posneti pogovor
in ga predvajati.
• Vem, katero komunikacijsko orodje izbrati glede na namen in velikost
občinstva.

Priloga 2: Ravni znanja in veščin modela merjenja ic i l s 2013
Raven 4 (nad 661 točk)

• izbira najustreznejših informacij za namene komuniciranja z drugimi
uporabniki

• vrednotenje informacij, temelječih na izbranih kriterijih
• vrednotenje zanesljivosti informacij glede na vsebino in vir
• ustvarjanje novih informacij, temelječih na potrebah ciljne skupine in z

upoštevanjem načina komunikacije
• uporaba ustrezne programske opreme za klasifikacijo in predstavitev in-

formacij
• zavedanje o spoštovanju avtorskih pravic informacij na internetu

Raven 3 (med 577 in 661 točk)
• samostojno delo z računalnikom pri zbiranju in urejanju informacij
• izbira najprimernejših informacijskih virov za specifične potrebe, prido-
bivanje informacij za iskanje odgovorov na konkretna vprašanja

106
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111