Page 107 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 107
Priloge

• sposobnost sledenja navodilom za uporabo programske opreme za ure-
janje, dodajanje in preoblikovanje informacij

• določanje verodostojnosti informacij, na katere lahko vplivajo različni
motivi ustvarjalca informacije

Raven 2 (med 492 in 576 točk)
• uporaba računalnika za dokončanje osnovnih poizvedb po informacijah
in opravljanje osnovnih nalog, povezanih z urejanjem informacij
• zmožnost enostavnega urejanja in dodajanja informacij k obstoječi vse-
bini
• ustvarjanje osnovnih informacij z upoštevanjem pravil oblikovanja
• zavedanje o načinih zavarovanja lastnih informacij in nevarnostih jav-
nega izpostavljanja osebnih podatkov

Raven 1 (med 407 in 491 točk)
• funkcionalno znanje o računalniku kot orodju in osnovno razumevanje o
možnostih uporabe računalnika s strani več oseb
• poznavanje osnovnih načinov komuniciranja in dodajanja vsebine k ob-
stoječim informacijam
• osnovno poznavanje postavitev elektronskih dokumentov

Priloga 3: Anketni vprašalnik
q 1 – Izberite vrsto gimnazijskega programa

• Splošni gimnazijski program
• Strokovni gimnazijski program
q 2 – Izberite letnik, v katerem se šolate
• letnik
• 4. letnik
x s p ol – Spol:
• Moški
• Ženski
q 3 – Izberite regijo šole, ki jo obiskujete
• Pomurska regija
• Podravska regija
• Koroška regija
• Savinjska regija
• Zasavska regija
• Posavska regija
• Jugovzhodna Slovenija

107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112