Page 105 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 105
Priloge

• Razumeti ustrezne načine komuniciranja s pomočjo digitalnih pripomoč-
kov

• Odzivati se na različne komunikacijske oblike
• Prilagajati načine komuniciranja in strategije specifični publiki.

Vidik 3 – Nivoji zmožnosti
Temeljni

• Znam sodelovati z drugimi uporabljajoč osnovne funkcije komunikacij-
skih orodij (npr. mobitel, vo i p, klepet ali e-pošta)

Vmesni
• Znam uporabljati več različnih digitalnih orodij za interakcijo z drugimi,
ki uporabljajo naprednejše funkcije komunikacijskih orodij (npr. mobitel,
vo i p, klepet ali e-pošta).

Napredni
• Uporabljam široko paleto orodij za online komunikacijo (e-pošto, klepe-
talnico, takojšnje sporočanje, bloge, mikrobloge s n s).
• Znam sprejeti digitalne oblike in načine komuniciranja, ki najbolj ustre-
zajo namenu.
• Znam prilagoditi obliko in načine komuniciranja občinstvu.
• Lahko upravljam z različnimi načini komuniciranja.

Vidik 4 – Primeri
Znanja

• Zaveda se različnih digitalnih komunikacijskih sredstev (e-pošta, klepe-
talnica, vo i p, videokonference, s m s).

• Ve, kako se sporočila in e-pošta shranjujejo ter prikažejo.
• Pozna delovanje različnih programskih paketov komunikacijske opreme.
• Pozna prednosti in omejitve različnih sredstev za komuniciranje in glede

na kontekst (situacijo) izbere najustreznejše.
Veščine

• Zmožen je poslati e-pošto, napisati prispevek v blogu, s m s.
• Sposoben je najti vrstnike in stopiti v stik z njimi.
• Sposoben je urediti podatke za prikaz in pošiljanje z različnimi sredstvni

ali načini (od pošiljanja e-pošte do priprave predstavitve s prosojnicami).
• Oceni svoje občinstvo in mu prilagodi način komunikacije.
• Sposoben je filtrirati sporočila, ki jih prejme (npr. razvrstiti e-pošto, od-

ločiti se, komu slediti na mikroblogerskih družbenih straneh).
Prepričanja, stališča in odnosi

• Samozavestno in sproščeno komunicira in se izraža preko digitalnih me-
dijev.

105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110