Page 6 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 6
Seznam preglednic
2.1 Primerjava preučevanih okvirov digitalne pismenosti · 21
2.2 Okvir digitalne pismenosti ncc a · 33
2.3 u n e s co matrika i k t pismenosti učiteljev · 35
3.1 Naloge tehnološke dimenzije okvira d c a · 41
3.2 Naloge kognitivne dimenzije okvira d c a · 42
3.3 Naloge etične dimenzije okvira d c a · 42
4.1 Moduli izobraževanja e-kompetentnega ravnatelja · 71
4.2 Rezultati projekta E-šolstvo (v številkah) · 71
5.1 Struktura anketirancev po geografskih regijah · 74
5.2 Aktivnosti dijakov na internetu · 77
5.3 Načini pridobivanja ali raven znanja s področja i k t · 77
5.4 Uporaba i k t pri delu v šoli · 78
5.5 Število predmetov, kjer uporabljajo i k t · 78
5.6 Porazdelitev skupnih rezultatov merjenja digitalne pismenosti · 79
5.7 Digitalna pismenost glede na demografske značilnosti · 80
5.8 Digitalna pismenost glede na način pridobivanja znanja
in pogostost rabe i k t · 81
5.9 Doseženi rezultati znanj in veščin po modelu d c a · 82
5.10 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke · 84
5.11 Povprečni rang za spremenljivke dimenzije digitalne pismenosti · 84
5.12 Testne statistike za spremenljivko Vrste gimnazijskega programa · 85
5.13 Preverjanje normalnosti porazdelitve za spremenljivko Spol · 86
5.14 Povprečni rang za spremenljivko Spol · 86
5.15 Testne statistike za spremenljivko Spol · 86
5.16 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke Regija · 87
5.17 Povprečni rang za spremenljivko Regija · 87
5.18 Testne statistike za spremenljivko Regija · 88
5.19 Medsebojna povezanost spremenljivk digitalne pismenosti · 88
5.20 Primerjava porazdelitev skupnih rezultatov raziskav · 90
5.21 Povprečni rezultati po dimenzijah digitalne pismenosti · 90
6
2.1 Primerjava preučevanih okvirov digitalne pismenosti · 21
2.2 Okvir digitalne pismenosti ncc a · 33
2.3 u n e s co matrika i k t pismenosti učiteljev · 35
3.1 Naloge tehnološke dimenzije okvira d c a · 41
3.2 Naloge kognitivne dimenzije okvira d c a · 42
3.3 Naloge etične dimenzije okvira d c a · 42
4.1 Moduli izobraževanja e-kompetentnega ravnatelja · 71
4.2 Rezultati projekta E-šolstvo (v številkah) · 71
5.1 Struktura anketirancev po geografskih regijah · 74
5.2 Aktivnosti dijakov na internetu · 77
5.3 Načini pridobivanja ali raven znanja s področja i k t · 77
5.4 Uporaba i k t pri delu v šoli · 78
5.5 Število predmetov, kjer uporabljajo i k t · 78
5.6 Porazdelitev skupnih rezultatov merjenja digitalne pismenosti · 79
5.7 Digitalna pismenost glede na demografske značilnosti · 80
5.8 Digitalna pismenost glede na način pridobivanja znanja
in pogostost rabe i k t · 81
5.9 Doseženi rezultati znanj in veščin po modelu d c a · 82
5.10 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke · 84
5.11 Povprečni rang za spremenljivke dimenzije digitalne pismenosti · 84
5.12 Testne statistike za spremenljivko Vrste gimnazijskega programa · 85
5.13 Preverjanje normalnosti porazdelitve za spremenljivko Spol · 86
5.14 Povprečni rang za spremenljivko Spol · 86
5.15 Testne statistike za spremenljivko Spol · 86
5.16 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke Regija · 87
5.17 Povprečni rang za spremenljivko Regija · 87
5.18 Testne statistike za spremenljivko Regija · 88
5.19 Medsebojna povezanost spremenljivk digitalne pismenosti · 88
5.20 Primerjava porazdelitev skupnih rezultatov raziskav · 90
5.21 Povprečni rezultati po dimenzijah digitalne pismenosti · 90
6