Page 13 - Kesič, Dragan, Likar, Borut (2018). Komercializacija novosti za neekonomiste. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 13
Osnove delovanja gospodarstva 2

ter organizacij so stalne spremembe, ki se jim morajo podjetja in orga-
nizacije stalno prilagajati. To pa za vse udeležence poslovnega procesa
(lastnike, vodstvo, zaposlene, dobavitelje, potrošnike) pomeni nenehno
prilagajanje novonastalim pogojem poslovanja in tudi povečane konku-
renčnosti, kar pa vsa podjetja in organizacije niso sposobni zagotavljati
v enaki meri. Tudi to je eden od ključnih faktorjev uspešnega poslova-
nja, ki ločuje uspešna podjetja od manj uspešnih.

Vprašanja za utrjevanje
1. Kaj je temelj gospodarjenja?
2. Katere aktivnosti sestavljajo gospodarjenje?
3. Kaj je značilno za makroekonomijo?
4. Kaj je značilno za mikroekonomijo?
5. Kaj je značilno za delovanje podjetja in organizacije?
6. V kakšnih okoljih delujejo podjetja in organizacije?
7. Kaj je značilno za globalno okolje?
8. Kaj je značilno za ekonomsko okolje?
9. Kaj je značilno za tehnološko okolje?
10. Kaj je značilno za konkurenčno okolje?
11. Kaj je značilno za marketinško okolje?
12. Kaj je značilno za družbeno okolje?
13. Kaj zaznamuje delovanje in poslovanje podjetij ter organizacij v

sodobnem svetu?

13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18