Page 7 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
bina
Mateja Marovič in Andreja Sinjur
7 Uvod
Mitja Krajnčan
11 Socialnopedagoške paradigme vzgajanja
Mateja Marovič
41 Razumevanje in opredeljevanje čustvenih in vedenjskih težav
in/ali motenj v polju vzgojnih zavodov
Andreja Sinjur
65 Vključevanje priseljenskih učencev v slovenski zakonodaji
in šolski praksi
Andrej Berdajs
89 Vodenje in (neprofitni) menedžment v socialni pedagogiki
Ana Bogdan Zupančič
109 Refleksija socialnopedagoškega diskurza osnovnošolskih praks
Mateja Marovič
129 Nameščanje in diskurz o (ne)ustreznosti vzgojne pomoči
otrokom/mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
in/ali motnjami v vzgojnih zavodih
Andreja Sinjur
149 Kaj vpliva na uspešno vključevanje priseljenskih učencev
v slovenske šole
Andrej Berdajs
169 Delo s starostniki
5
Mateja Marovič in Andreja Sinjur
7 Uvod
Mitja Krajnčan
11 Socialnopedagoške paradigme vzgajanja
Mateja Marovič
41 Razumevanje in opredeljevanje čustvenih in vedenjskih težav
in/ali motenj v polju vzgojnih zavodov
Andreja Sinjur
65 Vključevanje priseljenskih učencev v slovenski zakonodaji
in šolski praksi
Andrej Berdajs
89 Vodenje in (neprofitni) menedžment v socialni pedagogiki
Ana Bogdan Zupančič
109 Refleksija socialnopedagoškega diskurza osnovnošolskih praks
Mateja Marovič
129 Nameščanje in diskurz o (ne)ustreznosti vzgojne pomoči
otrokom/mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
in/ali motnjami v vzgojnih zavodih
Andreja Sinjur
149 Kaj vpliva na uspešno vključevanje priseljenskih učencev
v slovenske šole
Andrej Berdajs
169 Delo s starostniki
5