Page 9 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
d
Mateja Marovič in Andreja Sinjur
Znanstvena monografija z naslovom Večdimenzionalnost socialnopeda-
goških diskurzov je plod dolgoletnih, dragocenih izkušenj praktikov in
teoretikov, ki se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo z bolj ali manj
depriviligiranimi ter ranljivimi skupinami posameznikov, z vzgojo, izo-
braževanjem in socialnopedagoškim delovanjem, hkrati pa se v polju ome-
njenih segmentov soočajo z vrsto različnih dilem in konceptualnih izzivov
ter nenaklonjenimi posamezniki, ki zaradi spleta različnih dejavnikov in
okoliščin – prisotnih v današnjem neoliberalističnem sistemu – ne zmorejo
zadostiti lastnim pričakovanjem in pričakovanjem sodobne družbe.
Monografija, ki vsebuje devet prispevkov, zajema kontinuum, ki ne
sega samo na polje socialnopedagoškega delovanja, temveč zajema tudi
razumevanje okoljskega udejstvovanja posameznikov ter kontekstualni
precep različnih družbenih skupin. Aplicira prostor socialne pedagogi-
ke kot podporne veje v vseh formalnih in neformalnih oblikah delovanja
v različnih družbenih sredinah, vzgoje in izobraževanja kot dela šolske-
ga sistema ter področje edukativnih in suportivnih pristopov delovanja,
s katerimi se avtorji pričujoče monografije pri svojem delu vsakodnevno
srečujejo.
Identiteta Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov je tako z
vso pravico artikulirana okrog pojma ranljivih družbenih skupin in po-
sameznikov, ki se soočajo z različnimi ter mnoštvenimi težavami social-
doi: https://doi.org/10.26493/978-961-7023-81-7.7-10 7
Mateja Marovič in Andreja Sinjur
Znanstvena monografija z naslovom Večdimenzionalnost socialnopeda-
goških diskurzov je plod dolgoletnih, dragocenih izkušenj praktikov in
teoretikov, ki se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo z bolj ali manj
depriviligiranimi ter ranljivimi skupinami posameznikov, z vzgojo, izo-
braževanjem in socialnopedagoškim delovanjem, hkrati pa se v polju ome-
njenih segmentov soočajo z vrsto različnih dilem in konceptualnih izzivov
ter nenaklonjenimi posamezniki, ki zaradi spleta različnih dejavnikov in
okoliščin – prisotnih v današnjem neoliberalističnem sistemu – ne zmorejo
zadostiti lastnim pričakovanjem in pričakovanjem sodobne družbe.
Monografija, ki vsebuje devet prispevkov, zajema kontinuum, ki ne
sega samo na polje socialnopedagoškega delovanja, temveč zajema tudi
razumevanje okoljskega udejstvovanja posameznikov ter kontekstualni
precep različnih družbenih skupin. Aplicira prostor socialne pedagogi-
ke kot podporne veje v vseh formalnih in neformalnih oblikah delovanja
v različnih družbenih sredinah, vzgoje in izobraževanja kot dela šolske-
ga sistema ter področje edukativnih in suportivnih pristopov delovanja,
s katerimi se avtorji pričujoče monografije pri svojem delu vsakodnevno
srečujejo.
Identiteta Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov je tako z
vso pravico artikulirana okrog pojma ranljivih družbenih skupin in po-
sameznikov, ki se soočajo z različnimi ter mnoštvenimi težavami social-
doi: https://doi.org/10.26493/978-961-7023-81-7.7-10 7