Page 138 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 138
jaž Kljun, Viktorija Florjančič, Stanko Pelc in Marina Volk

Osnovna opravila:

– urejanje besedil,
– urejanje preglednic,
– risanje nezahtevnih konstrukcij,
– osnovno urejanje fotografij,
– priprava predstavitev,
– priprava e-gradiv,
– brskanje v spletu,
– sodelovalno delo/učenje na spletu,
– videokonference.

Zahtevnejša opravila:

– risanje zahtevnih 2D-konstrukcij,
– risanje nezahtevnih 3D-modelov,
– osnovno grafično oblikovanje,
– izdelava virtualnih svetov, vsebin dopolnjene resničnosti.

Zelo zahtevna opravila:

– delo s sistemi za urejanje baz podatkov,
– zahtevno 3D-modeliranje,
– urejanje videoposnetkov,
– napredno grafično oblikovanje,
– delo z navideznimi računalniki (stroji) pri poganjanju več OS hkrati,
– razhroščevanje programske opreme/kode.

Mobilna opravila:

– delo na terenu (npr. izpolnjevanje vprašalnikov na ekskurzijah),
– obisk virtualnih svetov,
– pregledovanje gradiv v dopolnjeni resničnosti,
– izdelovanje posnetkov in videogradiv.

Lokalna računalniška omrežja, povezava v internet in omrežne storitve
Uporabniki v izobraževalnih organizacijah se vedno pogosteje vključujejo in
uporabljajo različna omrežja ter dostopajo do najrazličnejših oddaljenih po-
datkov ali virov, tako v lokalnih omrežjih kot internetu, za dosego svojih ciljev.

Pri tem uporabljajo lokalno omrežje za dostop do lokalnih podatkov in vi-
rov:

136
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143