Page 286 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 286
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
to takrat, ko se z njim začno ukvarjati bralci, raziskovalci, tekmeci na trgu
ipd. Denotacija pri bralcu nastopi, denimo, takrat, ko napiše pismo bralcev,
v katerem sam obravnava ta časopis (kritika, nezadovoljstvo, nestrinjanje,
nekonformno mnenje, eksplicitno izražanje pripadnosti ipd.). Potemtakem
je treba tukajšnjo etnografsko evidenco vzeti prvenstveno kot poskus eks
plikacije neke aktersko zamejene metagovorice medijev.
286
to takrat, ko se z njim začno ukvarjati bralci, raziskovalci, tekmeci na trgu
ipd. Denotacija pri bralcu nastopi, denimo, takrat, ko napiše pismo bralcev,
v katerem sam obravnava ta časopis (kritika, nezadovoljstvo, nestrinjanje,
nekonformno mnenje, eksplicitno izražanje pripadnosti ipd.). Potemtakem
je treba tukajšnjo etnografsko evidenco vzeti prvenstveno kot poskus eks
plikacije neke aktersko zamejene metagovorice medijev.
286