Page 329 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 329
nekoč med slovenskimi youtuberji ...

Slika 44: Kanal slovenske youtuberke MissIvanchy s področja promocije animacije glasbe
Vir: https://www.youtube.com/user/MissIvanchy (zajem zaslonske slike: V. Kotnik)
Ampak na žalost, so kaki oglasi … sem videl tut že uro in deset dolgi. To ni
oglas, to je že film. In seveda je moteče. In sedi člouk in neki študira, pa se na
Youtubu vrže na oglas, pa ti najprej vrže ven zvočnike, ker je tako naglas, pol
pa te seveda še zmoti v tolko, ker moreš ustat, it do računalnika in stvar pre-
skočit. Vem pa, kot sem rekel že, da more tudi Youtube svoj kos kruha dobit.
Ne morejo bit največji avdio-video medij na svetu, pa ne prejemat tut seveda
dohodkov prek reklam. Drugače itak ne morejo dobit vseh financ, za vse ser-
verje. To je v bistvu gigantska zadeva« (INFm34).

Televizijski režiser in producent videov na YouTubu vidi bistvo te plat­
forme predvsem v tem, da predstavlja infrastrukturo za distribucijo videa,
kar omogoča promocijo izdelkov:

YouTube je platforma, ki je alternativa televiziji pri distribuciji vi-
deo vsebin … Men se je tuki svet odprl … se pravi, če rečemo,
da je televizija v osnovi middleman, posrednik med producen-
tom vsebin pa med oglaševalcem, se prav plačajo producente in
oglaševalci plačajo njih in pol neko sredino poberejo, bi teoretič-
no lahko reku, da je YouTube omogočil, da brez tega lahko de-
laš … Predvsem pa je men YouTube dal možnost izražanja. Prvo
je to, da je platforma, da je neka možnost, da je infrastruktura za
video, za distribucijo videa. To je b'lo prva stvar. Zdej pa js mis-

329
   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334