Page 149 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 149
Literatura
Warburton, B. 2009. »Quick Win or Slow Burn: Modelling uk he ca a uptake.«
Assessment & Evaluation in Higher Education 34 (3): 257–272.
Wiliam, D. 2011. »What Is Assessment for Learning?« Studies in Educational
Evaluation 37 (1): 3–14.
Zagmajster, M. 2006. Pregled študija na daljavo na področju izobraževanja odra-
slih v Sloveniji. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Zakon o visokem šolstvu (zvis-upb7). 2012. Uradni list Republike Slovenije, št.
32. https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2012-01-1406.
149
Warburton, B. 2009. »Quick Win or Slow Burn: Modelling uk he ca a uptake.«
Assessment & Evaluation in Higher Education 34 (3): 257–272.
Wiliam, D. 2011. »What Is Assessment for Learning?« Studies in Educational
Evaluation 37 (1): 3–14.
Zagmajster, M. 2006. Pregled študija na daljavo na področju izobraževanja odra-
slih v Sloveniji. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Zakon o visokem šolstvu (zvis-upb7). 2012. Uradni list Republike Slovenije, št.
32. https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2012-01-1406.
149