Page 67 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 67
Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo 4.3

Slika 4.8 Exam.net – varnostne nastavitve

pred vsakim izpitom posodobijo operacijski sistem in tudi seb, saj se s
tem sproti odpravljajo ranljivosti programa. Študentom pred izpiti na
daljavo priporočamo, da v kolikor ne ugašajo računalnika čez noč, pred
izpitom opravijo ponovni zagon sistema in ob zagonu zaženejo le pro-
grame, ki so nujno potrebni za opravljanje izpita.

Učitelji na u p fm smo se že pred nabavo licence za exam.net pove-
zali pod imenom iste šole, tako da si sedaj lahko delimo izpite, v izpit
vključujemo sodelavce itn. Gre torej za uporabno zmožnost programa,
ki omogoča sodelovanje pri pripravi in tudi izvedbi izpita.

V nadaljevanju prikazujemo vidik študenta. Prednost platforme exam
.net je zanj nedvomno v tem, da za opravljanje izpitov prijava na exam
.net ni potrebna. Študent vnese le ključ za dostop do izpita (slika 4.9) in
podatke, ki jih učitelj zahteva (slika 4.6). Naj omenimo, da se vsi izpiti
po 180 dneh od nastavitve arhivirajo in po treh letih dokončno zbrišejo,
s tem pa tudi vsi za potrebe izpita zbrani osebni podatki študentov. Uči-
telj arhiviranega izpita ne more več uporabiti, lahko pa naredi njegovo
kopijo, če bi ga želel ponoviti ali ga ponovno uporabiti.

Glede na varnostne nastavite izpita (slika 4.8) mora študent name-
stiti le seb, do katerega je povezava objavljena na exam.net.

Študent do izpitne pole dostopi z vnosom ključa (angl. exam key)
(slika 4.9). Učitelj lahko v nastavitvi izpita nastavi, da se izpit vsem štu-
dentom odpre naenkrat. Torej, četudi študent vnese ključ za reševanje
izpita, se mu ta, če je učitelj tako nastavil, še ne odpre. To se pokaže upo-
rabno, ko je študentov v skupini več in nimajo vsi enako hitre internetne
povezave. Čas reševanja izpita se, če ga je učitelj nastavil, študentu izpi-

67
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72