Page 52 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 52
cija 8
S SKUM-om nadgrajen in poglobljen Kulturni
maraton na GJV Idrija
Maja Justin Jerman
Gimnazija Jurija Vege Idrija
Ključno področje delovanja v SKUM-u na naši šoli predstavlja osrednji kul-
turni dogodek v šolskem letu – Kulturni maraton. Vanj so ob mentorjih ume-
tnikih vključeni tudi vsi učitelji in poleg dijakov v popoldanskem času pova-
bljeni tudi zunanji obiskovalci vseh generacij. Osrednji cilj dogodka je postati
ustvarjalno središče mesta, v katerem si šola ob utrjeni naravoslovni tradiciji
želi pridobiti tudi ustvarjalno-humanistični značaj. S projektom SKUM nam je
v dopoldanskem programu Kulturnega maratona uspelo bolje poskrbeti za
dijake, saj so vsi doživeli ustvarjalno izkušnjo z različnimi umetniki in v nave-
zavi z lokalno dediščino. V popoldanskem času so zato v bolj sproščenem in
družabnem vzdušju ponovno ustvarjali ali pa se predajali vlogi ambasador-
jev ustvarjalnosti in kulture naše šole. Dijaki si želijo čim več takih izkušenj, ker
v njih prepoznavajo kakovost učenja in grajenja boljših odnosov v razredni
in lokalni skupnosti.
Ključne besede: kulturni maraton, umetniki, izkušnja v umetnosti, kultura šole
52
S SKUM-om nadgrajen in poglobljen Kulturni
maraton na GJV Idrija
Maja Justin Jerman
Gimnazija Jurija Vege Idrija
Ključno področje delovanja v SKUM-u na naši šoli predstavlja osrednji kul-
turni dogodek v šolskem letu – Kulturni maraton. Vanj so ob mentorjih ume-
tnikih vključeni tudi vsi učitelji in poleg dijakov v popoldanskem času pova-
bljeni tudi zunanji obiskovalci vseh generacij. Osrednji cilj dogodka je postati
ustvarjalno središče mesta, v katerem si šola ob utrjeni naravoslovni tradiciji
želi pridobiti tudi ustvarjalno-humanistični značaj. S projektom SKUM nam je
v dopoldanskem programu Kulturnega maratona uspelo bolje poskrbeti za
dijake, saj so vsi doživeli ustvarjalno izkušnjo z različnimi umetniki in v nave-
zavi z lokalno dediščino. V popoldanskem času so zato v bolj sproščenem in
družabnem vzdušju ponovno ustvarjali ali pa se predajali vlogi ambasador-
jev ustvarjalnosti in kulture naše šole. Dijaki si želijo čim več takih izkušenj, ker
v njih prepoznavajo kakovost učenja in grajenja boljših odnosov v razredni
in lokalni skupnosti.
Ključne besede: kulturni maraton, umetniki, izkušnja v umetnosti, kultura šole
52