Page 47 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 47
Sekcija 7
Kako smo v vrtcu naredili animirani film
Doris Abram
Vrtec Koper
Cilji projekta so bili, da se otroci seznanijo z animacijo, spoznajo postopke
ustvarjanja animacij ter v njih polnovredno sodelujejo. Cilji so bili doseženi,
saj so otroci animirani film ustvarjali od prvotne ideje do končnega posredo-
vanja staršem in širšemu občinstvu. Otroci so se pri ustvarjanju animiranega
filma učili sodelovalnega razvoja ideje, pripovedovanja, risanja, ustvarjanja
zvokov ter uporabe računalniške tehnologije. Po izteku projekta smo vzgoji-
teljice pri otrocih zaznale napredek na naslednjih področjih: spretnejša upo-
raba IKT, medsebojno dogovarjanje za dosego skupnega cilja; podrobnejše
upodabljanje prostora in likov na risbah; večja pozornost na zvoke, ki jih otro-
ci lahko ustvarjajo s telesi v okolici; uporaba bogatejših, pestrejših in širših
konceptov besed in zgodbe. Lutke, izdelane za potrebo animacije, so otroci
uporabljali pri simbolni igri, ki je postala pogostejši del njihove samostojne
igre. Zavedeli so se kreativne uporabe digitalnih naprav, kar ocenjujem kot
enega najpomembnejših uspehov projekta.
Ključne besede: animirani film, animiranje, risanje, pripovedovanje, kreativna
raba IKT
47
Kako smo v vrtcu naredili animirani film
Doris Abram
Vrtec Koper
Cilji projekta so bili, da se otroci seznanijo z animacijo, spoznajo postopke
ustvarjanja animacij ter v njih polnovredno sodelujejo. Cilji so bili doseženi,
saj so otroci animirani film ustvarjali od prvotne ideje do končnega posredo-
vanja staršem in širšemu občinstvu. Otroci so se pri ustvarjanju animiranega
filma učili sodelovalnega razvoja ideje, pripovedovanja, risanja, ustvarjanja
zvokov ter uporabe računalniške tehnologije. Po izteku projekta smo vzgoji-
teljice pri otrocih zaznale napredek na naslednjih področjih: spretnejša upo-
raba IKT, medsebojno dogovarjanje za dosego skupnega cilja; podrobnejše
upodabljanje prostora in likov na risbah; večja pozornost na zvoke, ki jih otro-
ci lahko ustvarjajo s telesi v okolici; uporaba bogatejših, pestrejših in širših
konceptov besed in zgodbe. Lutke, izdelane za potrebo animacije, so otroci
uporabljali pri simbolni igri, ki je postala pogostejši del njihove samostojne
igre. Zavedeli so se kreativne uporabe digitalnih naprav, kar ocenjujem kot
enega najpomembnejših uspehov projekta.
Ključne besede: animirani film, animiranje, risanje, pripovedovanje, kreativna
raba IKT
47