Page 498 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2023. Glasbena društva v dolgem 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo ▪︎ Music societies in the long 19th century: Between amateur and professional culture. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 6
P. 498
glasbena društva v dolgem 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo
ga kulturnega prostora. Je avtor štirih znanstvenih monografij. V lanskem
letu je bila s strani češke založbe KLP – Koniasch Latin Press objavljena
predelava njegove zadnje monografije z naslovom Čeští hudebníci ve Slo
vinsku v 19. a na začátku 20. století. Od leta 2016 vodi mednarodni muzi-
kološki simpozij Slovenskih glasbenih dnevov in je glavni urednik zbirke
znanstvenih monografij Studia musicologica Labacensia.
Katarina Zadnik (katarina.zadnik@ag.uni-lj.si)
deluje na Oddelku za glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo, Uni-
verze v Ljubljani, kjer je docentka za področje glasbeno-pedagoških pred-
metov. Raziskovalno delo usmerja v procese učenja in poučevanja na raz-
ličnih ravneh glasbenega izobraževanja, v predšolskem obdobju, splošnem
in glasbenem šolstvu. V obdobju zadnjih petih let se intenzivneje ukvar-
ja in preučuje procese učenja in poučevanja pri predmetih nauk o glasbi in
Solfeggio v nižji glasbeni šoli. Kot samostojna avtorica je izdala znanstve-
no monografijo Nauk o glasbi v slovenski glasbeni šoli: med preteklostjo, se
danjostjo in prihodnostjo, leta 2019, pri Znanstveni založbi Filozofske fakul-
tete Univerze v Ljubljani.
Maruša Zupančič (marusa.zupancic@zrc-sazu.si)
je raziskovalka na Muzikološkem inštitutu v Ljubljani. V svojih raziskavah
se z uporabo najnovejših računalniških metod digitalne humanistike osre-
dotoča na glasbene migracije v Evropi v dolgem 19. stoletju. Njene raziska-
ve se trenutno osredotočajo na pritok glasbenikov na Slovensko, na uvože-
ne glasbene trende in potujoče violinske virtuoze.
496
ga kulturnega prostora. Je avtor štirih znanstvenih monografij. V lanskem
letu je bila s strani češke založbe KLP – Koniasch Latin Press objavljena
predelava njegove zadnje monografije z naslovom Čeští hudebníci ve Slo
vinsku v 19. a na začátku 20. století. Od leta 2016 vodi mednarodni muzi-
kološki simpozij Slovenskih glasbenih dnevov in je glavni urednik zbirke
znanstvenih monografij Studia musicologica Labacensia.
Katarina Zadnik (katarina.zadnik@ag.uni-lj.si)
deluje na Oddelku za glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo, Uni-
verze v Ljubljani, kjer je docentka za področje glasbeno-pedagoških pred-
metov. Raziskovalno delo usmerja v procese učenja in poučevanja na raz-
ličnih ravneh glasbenega izobraževanja, v predšolskem obdobju, splošnem
in glasbenem šolstvu. V obdobju zadnjih petih let se intenzivneje ukvar-
ja in preučuje procese učenja in poučevanja pri predmetih nauk o glasbi in
Solfeggio v nižji glasbeni šoli. Kot samostojna avtorica je izdala znanstve-
no monografijo Nauk o glasbi v slovenski glasbeni šoli: med preteklostjo, se
danjostjo in prihodnostjo, leta 2019, pri Znanstveni založbi Filozofske fakul-
tete Univerze v Ljubljani.
Maruša Zupančič (marusa.zupancic@zrc-sazu.si)
je raziskovalka na Muzikološkem inštitutu v Ljubljani. V svojih raziskavah
se z uporabo najnovejših računalniških metod digitalne humanistike osre-
dotoča na glasbene migracije v Evropi v dolgem 19. stoletju. Njene raziska-
ve se trenutno osredotočajo na pritok glasbenikov na Slovensko, na uvože-
ne glasbene trende in potujoče violinske virtuoze.
496