Page 317 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 317

Avtorji





                 Jakob Barbo (jakob.barbo@ag.uni-lj.si)
            je zaključil magistrski študij orkestrskega dirigiranja na Akademiji za glas-
            bo UL  v razredu Simona Dvoršaka in Marka Letonje ter magistrski študij
            poslovne informatike na Ekonomski fakulteti UL. V okiru študijskih izme-
            njav se je izpopolnjeval na salzburškem Mozarteumu v razredu Reinhar-
            da Goebla in na dunajski Univerzi za glasbo in predstavljajoče umetnosti
            v razredu Johannesa Wildnerja. Deluje zlasti kot dirigent opernih produk-
            cij SNG Opera in balet Ljubljana ter drugih domačih in tujih gledališč. V
            okviru doktorskega študija muzikologije na Filozofski fakulteti UL na in-
            terdisciplinarni način proučuje Mozartov sistem zapisa tempa.

                 Clemens Hellsberg (Hb@hellsberg.at)
            rojen 28. marca 1952 v Linzu ob Donavi, se je violino začel učiti leta 1956 pri
            očetu Eugenu Hellsbergu. Po maturi in služenju vojaškega roka (1970/71)
            je študiral violino pri Eduardu Melkusu na Visoki šoli za glasbo na Duna-
            ju ter muzikologijo in staro zgodovino na Univerzi na Dunaju. Od leta 1975
            do leta 1978 je obiskoval zasebni pouk violine pri Alfredu Staaru. Leta 1976
            je dobil zaposlitev v orkestru Dunajske državne opere, leta 1980 je postal
            član Dunajskih filharmonikov ter bil njihov predsednik v obdobju med le-
            toma 1997 in 2014. Leta 2016 se je upokojil, vendar je še vedno dejaven kot
            muzikolog.





                                                                              317
   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322