Page 317 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 317
Avtorji
Jakob Barbo (jakob.barbo@ag.uni-lj.si)
je zaključil magistrski študij orkestrskega dirigiranja na Akademiji za glas-
bo UL v razredu Simona Dvoršaka in Marka Letonje ter magistrski študij
poslovne informatike na Ekonomski fakulteti UL. V okiru študijskih izme-
njav se je izpopolnjeval na salzburškem Mozarteumu v razredu Reinhar-
da Goebla in na dunajski Univerzi za glasbo in predstavljajoče umetnosti
v razredu Johannesa Wildnerja. Deluje zlasti kot dirigent opernih produk-
cij SNG Opera in balet Ljubljana ter drugih domačih in tujih gledališč. V
okviru doktorskega študija muzikologije na Filozofski fakulteti UL na in-
terdisciplinarni način proučuje Mozartov sistem zapisa tempa.
Clemens Hellsberg (Hb@hellsberg.at)
rojen 28. marca 1952 v Linzu ob Donavi, se je violino začel učiti leta 1956 pri
očetu Eugenu Hellsbergu. Po maturi in služenju vojaškega roka (1970/71)
je študiral violino pri Eduardu Melkusu na Visoki šoli za glasbo na Duna-
ju ter muzikologijo in staro zgodovino na Univerzi na Dunaju. Od leta 1975
do leta 1978 je obiskoval zasebni pouk violine pri Alfredu Staaru. Leta 1976
je dobil zaposlitev v orkestru Dunajske državne opere, leta 1980 je postal
član Dunajskih filharmonikov ter bil njihov predsednik v obdobju med le-
toma 1997 in 2014. Leta 2016 se je upokojil, vendar je še vedno dejaven kot
muzikolog.
317