Page 321 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 321

avtorji
            ath (2023); je tudi glavni urednik nove serije Death in History, Culture, and
            Society pri založbi Brill in član uredniškega odbora Studia Musicologica
            Labacensia.


                 Lidia Melnyk (lidamelnyk@gmail.com)
            je profesorica na Nacionalni akademiji za glasbo Mikole Lisenka v Lvovu v
            Ukrajini, kjer je bila tudi rojena in kjer je študirala. V zadnjih letih je pou-
            čevala tudi na Inštitutu za muzikologijo Univerze na Dunaju (med drugim
            predmet »Uvod v zgodovino ukrajinske glasbe«) in na Ukrajinski svobodni
            univerzi v Münchnu. Aktivno novinarsko in uredniško dejavnost muziko-
            loginje zaokrožuje njenih več kot 60 znanstvenih publikacij.


                 Naja Mohorič (naja.mohoric@gmail.com)
            je mednarodno priznana slovenska harfistka. Predstavila se je na festivalih
            v Sloveniji in tujini (Brazilija, Hrvaška, Italija, Portugalska, Srbija, Švica).
            Njeni učenci in dijaki so na državnih in mednarodnih tekmovanjih prejeli
            več zlatih plaket ter prvih nagrad. Od leta 2021 deluje kot izvršna direkto-
            rica mednarodnega društva HarpMasters in sopredsednica Društva harfi-
            stov Slovenije. Ob različnih priložnostih predaja svoje znanje mladim har-
            fistom na mojstrskih tečajih v tujini, med zadnjimi na Akademiji za glasbo
            Escola superior de Musica de Lisboa (Portugalska), Liceo classico e musica-
            le C. Cavour Torino (Italija) ter International HarpMasters Summer Aca-
            demy (Italiji in Švica).


                 Niall O‘Loughlin (N.Oloughlin@lboro.ac.uk)
            je študiral glasbo na univerzah v Edinburgu (magisterij) in Leicestru (dok-
            torat) ter računalništvo na Univerzi v Oxfordu. Specializiral se je za glasbo
            20. in 21. stoletja v Sloveniji, Veliki Britaniji in na Poljskem. Leta 2000 je v
            Ljubljani izšla njegova knjiga Novejša glasba v Sloveniji: osebnosti in razvoj.
            Je avtor več kot 30 prispevkov za simpozije Slovenskih glasbenih dnevov,
            številnih prispevkov za druge konference, različnih člankov za Muzikolo-
            ški zbornik, The Musical Times in Tempo, De musica disserenda, poglavij v
            knjigah ter številnih člankov za slovarje New Grove Dictionaries of Music.
            Leta 1977 je za svoje raziskave slovenske glasbe prejel Toveyjevo spominsko
            nagrado Univerze v Oxfordu. Leta 2007 je bil izvoljen za dopisnega člana
            Slovenske akademije znanosti in umetnosti.





                                                                              321
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326