Page 319 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 319

avtorji
            delovala je na približno 30 simpozijih na Hrvaškem in po svetu. Aktivno
            se ukvarja z raziskovanjem zgodovine hrvaške glasbe, kjer jo posebej zani-
            majo naslednje teme: glasbena teorija v 18. stoletju, specifični vidiki hrva-
            ške glasbe od 17. do 20. stoletja, digitalna muzikologija, ohranjanje glasbene
            dediščine in glasbeni arhivi na Hrvaškem. Od leta 2020 je glavna urednica
            hrvaške muzikološke revije Arti musices.

                 Darja Koter (Darja.Koter@ag.uni-lj.si)
            je redna profesorica za muzikološke predmete na Akademiji za glasbo
            Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s historičnimi instrumen-
            ti, z glasbeno ikonografijo, zgodovino glasbene poustvarjalnosti, glasbe-
            nega šolstva ter z delovanjem in opusti slovenskih skladateljev. Sodeluje v
            raziskovalnih projektih Univerze v Ljubljani, Ministrstva za kulturo RS in
            mednarodnih projektih. Monografije: Glasbilarstvo na Slovenskem (2001,
            2004), Musica coelestis et musica profana. Glasbeni motivi v likovni dedišči-
            ni od severne Istre do Vremske doline (2008),  Slovenska glasba 1848–1918
            (2012), Slovenska glasba 1918–1991 (2012), 90 let Glasbene šole Slavka Oster-
            ca Ljutomer (2018); Akademija za glasbo 80 let (2020). Prejela je Mantuani-
            jevo priznanje za dosežke v muzikologiji (2014) in Zlato plaketo Univerze v
            Ljubljani (2021).

                 Hartmut Krones (krones@mdw.ac.at)
            se je rodil leta 1944 na Dunaju in je študiral glasbeno vzgojo, germanisti-
            ko – pedagoška smer (mag.), petje, pedagogiko petja (mag. art.) in muziko-
            logijo (dr. phil.). Od leta 1970 poučuje na Akademiji (od leta 1998 Univerzi)
            za glasbo in uprizoritveno umetnost na Dunaju; do septembra 2013 je vo-
            dil Inštitut za raziskovanje glasbenih slogov (oddelka Stilistika in poustvar-
            jalna praksa ter Znanstveno središče Arnolda Schönberga). Je sodelavec
            in član strokovnega sveta za enciklopedijo Musik in Geschichte und Ge-
            genwart (tukaj strokovni svet za »Avstrijo v 20. stoletju«) in Zgodovinskega
            slovarja za retoriko, avtor člankov na področju poustvarjalne prakse stare
            in nove glasbe, glasbene simbolike in retorike ter glasbe in glasbene zgodo-
            vine 20. stoletja (vključno z glasbo v pregnanstvu); avtor knjig, med drugim
            o življenju in delu L. van Beethovna in A. Schönberga. Leta 2018 je pod nje-
            govim vodstvom izšel 1. zvezek zbirke Kritische Gesamtausgabe der Schrif-
            ten Arnold Schönbergs (Kritična skupna izdaja spisov Arnolda Schönber-
            ga), v letih 2023/2024 bosta izšla še dva zvezka.





                                                                              319
   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324