Page 320 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 320

glasbena interpretacija ... | music interpretation ...
                 Pavle Krstic (pavle.krstic@moz.ac.at)
            je od zimskega semestra 2022 višji predavatelj na oddelku za muzikologijo
            na Univerzi Mozarteum v Salzburgu, kjer je končal dodiplomski, magistr-
            ski in podiplomski študij klavirja pri prof. Pavlu Gililovu, zdaj pa opravlja
            doktorat iz muzikologije pri prof. Barbari Dobretsberger.
            V času študija je prejel več štipendij Univerze Mozarteum, nagrado za od-
            lično magistrsko delo in leta 2021 nagrado avstrijskega ministra za izobra-
            ževanje, ki jo ta podeljuje petdesetim najboljšim avstrijskim diplomantom.
            Kot pianist je koncertiral v številnih državah, in sicer kot solist, komorni
            glasbenik in z orkestrom, ter prejel številne nagrade na mednarodnih kla-
            virskih tekmovanjih.

                 Helmut Loos (hloos@uni-leipzig.de)
            je študiral glasbeno pedagogiko v Bonnu (državni izpiti), nato muzikolo-
            gijo, umetnostno zgodovino in filozofijo na Univerzi v Bonnu; leta 1980 je
            promoviral, leta 1989 pa habilitiral. Od leta 1981 do leta 1989 je bil znanstve-
            ni sodelavec Muzikološkega seminarja Univerze v Bonnu. Med letoma 1989
            in 1993 je bil direktor Inštituta za vzhodnonemško glasbo v Bergisch Glad-
            bachu. Od aprila 1993 je bil predstojnik katedre za historično muzikologi-
            jo na Tehniški univerzi v Chemnitzu, od oktobra 2001 do marca 2017 pa na
            Univerzi v Leipzigu. 22. oktobra 2003 je bil imenovan za zaslužnega profe-
            sorja Glasbenega konservatorija Mikole Lisenka v Lvovu. Med letoma 2003
            in 2005 je bil dekan Fakultete za zgodovino, umetnostne vede in orienta-
            listiko Univerze v Leipzigu. 2. aprila 2005 je bil imenovan za častnega čla-
            na Družbe za nemško glasbeno kulturo v jugovzhodni Evropi (München),
            30. oktobra 2014 pa je postal častni doktor Nacionalne glasbene univerze v
            Bukarešti.
            Je član mednarodnih uredniških svetov revij Hudebni věda (Praga), Lituvos
            muzikologija (Vilna), Menotyra. Studies in Art (Vilna), Ars & Humanitas
            (Ljubljana), Musicology Today (Bukarešta), Muzica. Romanian Music Ma-
            gazine (Bukarešta) in Studies in Penderecki (Princeton, New Jersey).

                 Wolfgang Marx (wolfgang.marx@ucd.ie)
            je profesor historične muzikologije na University College Dublin in pred-
            sednik Društva za muzikologijo na Irskem. Njegova glavna področja razi-
            skav so postresničnost in glasba, György Ligeti, upodobitve smrti v glasbi
            in teorija glasbenih zvrsti. Njegove nedavne publikacije vključujejo zbor-
            nika I don‘t belong anywhere: György Ligeti at 100 (2022) in Music and De-


            320
   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325