Page 44 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 44
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja
Tabela 14: Inovativnost
Spremenljivke Povprečne vrednosti Hu
Slo Hr Au It 2,98
3,62
Na trg smo uvedli veliko inovacij na področju storitev. 2,91 3,11 2,88 3,6 3,92
3,41
Izvedli smo veliko sprememb naših obstoječih storitev. 3,38 3,55 3,44 3,81 2,68
3,25
Naše podjetje je konstantno iskalo možnosti za nove 3,62 3,8 3,44 4,07
storitve. 3,17
Uvedli smo več novih storitev kot naši konkurenti. 3,25 3,46 3,09 3,57 3,23
3,40
Naše nove storitve so povzročile pomembne spremembe v 2,89 3,13 2,89 3,47 3,25
naši panogi.
3,44
Pogosto smo posodobili izvajanje naših storitev z namenom 3,43 3,61 3,39 3,95
večje produktivnosti. 3,13
3,02
Da bi izboljšali učinkovitost, smo pogosto uvajali nove 2,81
2,44
postopke ali tehnologije (npr. naprave za varčevanje z 3,21 3,44 3,50 3,56
2,33
energijo in podobno).
2,31
Da bi izboljšal kakovost naših storitev, smo pogosto 3,17 3,48 3,30 3,75 2,21
uporabljali razne nove tehnologije. 2,13
Veliko smo investirali v posodobitev naše tehnologije 3,31 3,68 3,54 3,8
(računalniki, programi itd).
Naši zaposleni so se izpopolnjevali na področju novih 2,97 3,27 3,08 3,57
tehnologij v naši panogi.
Zelo smo bili dinamični pri razvijanju in rabi novih
prodajnih kanalov (nakup preko spleta, prisotni smo na
3,33 3,63 3,38 3,71
socialnih omrežjih itd).
Pogosto smo vpeljali nove metode promoviranja naših 3,19 3,56 3,20 3,29
storitev (nove reklamne poti, kartice zvestobe itd…).
Pogosto smo uporabili nove metode pri oblikovanju cen za 3,09 3,46 3,07 3,24
naše storitve.
Naši konkurenti so se pogosto zgledovali po nas glede 3,00 3,22 3,11 3,28
različnih marketinških prijemov.
Marketinške metode, ki smo jih na novo uvedli, so bile 2,82 2,86 2,70 3,25
novost v naši panogi.
Pogosto smo spremenili organizacijsko strukturo našega
podjetja z namenom izboljšati porazdelitve dela in 2,64 2,75 2,80 3,31
odgovornosti med zaposlene (decentralizacija, novi oddelki
itd…).
Pogosto smo uvedli nove ali spremenjene poslovne procese 2,55 2,77 2,79 3,45
(mgt kakovosti, mgt znanja itd…)
Pogosto smo uvedli nove možnosti za povezovanje oz 2,50 2,73 2,67 3,05
sodelovanje z drugimi podjetji (združitve, prevzemi, sod.)
Nove organizacijske metode, ki smo jih uvedli v našem 2,38 2,69 2,32 3,02
podjetju, so bile novost za celotno našo panogo.
Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)
42
Tabela 14: Inovativnost
Spremenljivke Povprečne vrednosti Hu
Slo Hr Au It 2,98
3,62
Na trg smo uvedli veliko inovacij na področju storitev. 2,91 3,11 2,88 3,6 3,92
3,41
Izvedli smo veliko sprememb naših obstoječih storitev. 3,38 3,55 3,44 3,81 2,68
3,25
Naše podjetje je konstantno iskalo možnosti za nove 3,62 3,8 3,44 4,07
storitve. 3,17
Uvedli smo več novih storitev kot naši konkurenti. 3,25 3,46 3,09 3,57 3,23
3,40
Naše nove storitve so povzročile pomembne spremembe v 2,89 3,13 2,89 3,47 3,25
naši panogi.
3,44
Pogosto smo posodobili izvajanje naših storitev z namenom 3,43 3,61 3,39 3,95
večje produktivnosti. 3,13
3,02
Da bi izboljšali učinkovitost, smo pogosto uvajali nove 2,81
2,44
postopke ali tehnologije (npr. naprave za varčevanje z 3,21 3,44 3,50 3,56
2,33
energijo in podobno).
2,31
Da bi izboljšal kakovost naših storitev, smo pogosto 3,17 3,48 3,30 3,75 2,21
uporabljali razne nove tehnologije. 2,13
Veliko smo investirali v posodobitev naše tehnologije 3,31 3,68 3,54 3,8
(računalniki, programi itd).
Naši zaposleni so se izpopolnjevali na področju novih 2,97 3,27 3,08 3,57
tehnologij v naši panogi.
Zelo smo bili dinamični pri razvijanju in rabi novih
prodajnih kanalov (nakup preko spleta, prisotni smo na
3,33 3,63 3,38 3,71
socialnih omrežjih itd).
Pogosto smo vpeljali nove metode promoviranja naših 3,19 3,56 3,20 3,29
storitev (nove reklamne poti, kartice zvestobe itd…).
Pogosto smo uporabili nove metode pri oblikovanju cen za 3,09 3,46 3,07 3,24
naše storitve.
Naši konkurenti so se pogosto zgledovali po nas glede 3,00 3,22 3,11 3,28
različnih marketinških prijemov.
Marketinške metode, ki smo jih na novo uvedli, so bile 2,82 2,86 2,70 3,25
novost v naši panogi.
Pogosto smo spremenili organizacijsko strukturo našega
podjetja z namenom izboljšati porazdelitve dela in 2,64 2,75 2,80 3,31
odgovornosti med zaposlene (decentralizacija, novi oddelki
itd…).
Pogosto smo uvedli nove ali spremenjene poslovne procese 2,55 2,77 2,79 3,45
(mgt kakovosti, mgt znanja itd…)
Pogosto smo uvedli nove možnosti za povezovanje oz 2,50 2,73 2,67 3,05
sodelovanje z drugimi podjetji (združitve, prevzemi, sod.)
Nove organizacijske metode, ki smo jih uvedli v našem 2,38 2,69 2,32 3,02
podjetju, so bile novost za celotno našo panogo.
Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)
42