Page 46 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 46
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja

Iz Tabele 16 je razvidno, kako se povečuje tržni delež podjetij.
Tabela 16: Tržni delež našega podjetij v zadnjih treh letih

Država se zmanjšuje (v ostaja dokaj se nekoliko se zmerno se povečuje
%) enak povečuje povečuje izredno hitro
Slo (v %)
Hr 11,11 36,57 (v %) (v %) (v %)
Au 5,63 25,00 24,07 3,24
It 7,32 30,28
Hu 5,08 30,28 28,17 5,63
11,11 34,15
37,80 15,85 4,88
30,51
32,20 20,34 11,86
25,93
25,93 37,04 0,00

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)
Iz Tabele 17 je razvidno, kako se povečuje dobičkonosnost podjetij. V večini podjetij
v vseh državah se dobičkonosnost nekoliko povečuje, v veliko podjetjih se zmerno poveču-
je, le malo pa je podjetij, kjer dobičkonosnost zelo hitro povečuje. Prav tako je malo podje-
tij, kjer se dobičkonosnost zmanjšuje.

Tabela 17: Dobičkonosnost podjetja v preteklih treh letih v primerjavi z vsemi konkurenč-
nimi podjetji

Država se zmanjšuje (v ostaja dokaj se nekoliko se zmerno se povečuje
%) enak povečuje povečuje izredno hitro
Slo (v %)
Hr 2,30 15,21 (v %) (v %) (v %)
Au 1,41 59,91 21,20 1,38
It 1,22 1,41
Hu 0,00 66,20 29,58 1,41
3,85 4,88
57,32 36,59 0,00
15,79
40,35 36,84 7,02
9,62
59,62 26,92 0,00

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)
V Tabeli 18 preberemo, da je največ anketiranih podjetij v Sloveniji in na Hrvaškem iz
panoge prehrambeno gostinstvo, v Avstriji, Italiji in na Madžarskem pa največ anketiranih
podjetij iz nastanitvene dejavnosti.

44
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51