Page 48 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 48
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja

Tabela 20: Starost podjetja v letih

Država 0 – 2 (v %) nad 2 – 5 nad 5 – 10 nad 10 – 20 nad 20 (v %)
(v %) (v %) (v %)
Slo 5,53 15,67 17,05 29,03 32,72
Hr 7,04 13,38 29,58 27,46 22,54
Au 1,20 4,82 14,46 12,05 67,47
It 0,00 16,95 16,95 13,56 52,54
Hu 5,56 14,81 16,67 37,04 25,93

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)

V vseh petih državah (Tabela 21) sodi največ podjetij med majhna podjetja, le manjši
je delež srednje velikih ali velikih.

Tabela 21: Število zaposlenih v podjetju (ekvivalentno zaposlenim s polnim delovnim ča-
som)

Država 0 – 10 11 – 50 51 – 100 101 – 250 251 ali več
(v %) (v %) (v %) (v %) (v %)
Slo 72,81 21,20 3,23 0,46 2,30
Hr 63,12 21,99 4,96 2,84 7,09
Au 48,19 39,76 8,43 2,41 1,20
It 54,24 25,42 11,86 5,08 3,39
Hu 56,60 28,30 9,43 5,66 0,00

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)

Tabela 22: Celotna prodaja podjetja v letu 2013

Država 0 - 50 000 50 000 - 200 200 000 - 1 1 mio - 5 mio nad 5 mio
EUR (v %) 000 EUR (v mio EUR (v EUR (v %) EUR (v %)
Slo
Hr 29,44 %) %) 7,48 6,54
Au 29,29 21,50 35,05 12,14 6,43
It 2,60 33,77 6,49
Hu 8,62 25,71 26,43 22,41 15,52
32,69 13,46 0,00
18,18 38,96

15,52 37,93

34,62 19,23

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)

46
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53