Page 41 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 41
rezultati

Tabela 9: Okolje (zunanje in notranje/IC) podjetja

Spremenljivke Povprečne vrednosti
Slo Hr Au It Hu

Naše podjetje ima dostop do razpoložljivih finančnih 2,07 2,51 1,88 2,73 2,25
sredstev za raziskave in razvoj.

V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki državne finančne 1,40 1,80 2,00 2,17 1,75
pomoči za vzpodbujanje inovativnosti.

V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki finančne pomoči 1,41 1,74 2,10 2,16 1,38
lokalnega okolja za vzpodbujanje inovativnosti.

Pretežno poslujemo na tujih trgih. 2,27 2,67 2,39 3,19 2,15

Nove produkte oz. storitve razvijamo v sodelovanju z 2,08 2,59 2,04 3,12 1,90
drugimi podjetji.

Naši zaposleni veljajo za najboljše v naši panogi. 3,16 2,99 2,90 3,53 2,83

Naši zaposleni so kreativni in bistri. 3,55 3,69 3,63 3,69 3,6

Naši zaposleni so strokovnjaki na svojih področjih dela. 3,59 3,67 3,68 3,85 3,69

Naši zaposleni razvijajo nove ideje in novo znanje. 3,35 3,55 3,49 3,49 3,12

Naši zaposleni so vajeni sodelovanja in timskega dela pri 3,69 3,94 3,59 3,83 3,60
reševanju težav.

Naši zaposleni med seboj širijo informacije in se učijo drug 3,78 3,98 3,65 3,90 3,56
od drugega.

Naši zaposleni izmenjujejo ideje z ostalimi zaposlenimi 3,82 3,94 3,60 3,90 3,58
znotraj podjetja.

Naši zaposleni prenašajo znanje z enega oddelka na drugega. 3,54 3,80 3,52 3,71 2,96

Naše podjetje uporablja patente in licence, ko želi 2,10 2,35 2,10 2,72 1,73
shranjevati znanje.

Naše podjetje temelji na dragocenih idejah in metodah dela. 3,20 3,40 3,37 3,57 2,98

Naše podjetje skoraj vse znanje hrani znotraj podjetja,

informacijske podpore in procesov (internih priročnikih, 3,15 3,40 2,99 3,53 2,85

podatkovnih bazah ipd.).

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)
Anketirance v petih različnih državah smo prosili, da odgovorijo na trditve v tabe-
li 10, ki se nanašajo organizacijsko kulturo, kar tudi v naši raziskavi štejemo pod notra-
nje okolje podjetja. Kulturo smo merili s štirimi dimenzijami, in sicer porazdelitev moči (6
spremenljivk), izogibanje negotovosti (4 spremenljivke), individualizem proti kolektivizem
(4 spremenljivke) in opolnomočenje (4 spremenljivke). Uporabljena je bila pet stopenjska
lestvica (1 - zelo se ne strinjam, 2 - se ne strinjam, 3 - niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 -
se strinjam, 5 - zelo se strinjam).
Rezultati so prikazani za vsako vprašanje (vsaka spremenljivka) posebej.

39
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46