Page 159 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević, 2016. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 159
Povzetek
Brezplačno javno visoko šolstvo prištevamo med temeljne človeške pravice
in civilizacijske vrednote socialne države. Priča smo vse pogostejšem poja-
vljanju teženj po uvajanju prostotržnih procesov številnih javnih storitev,
med drugim tudi javnega šolstva. Diskurze o marketizaciji slovenskega jav-
nega visokega šolstva je moč zaslediti v časopisnih člankih, kjer zagovorni-
ki in nasprotniki marketizacije nizajo argumente, prepričujejo javnost in
tudi (so)oblikujejo javno mnenje, ki je pomembno za ustvarjanje priprav-
ljenosti na spremembe. S pomočjo diskurzivne analize vsebin člankov iz
dnevnega časopisja smo naredili dvanajstletni presek marketizacijskega di-
skurza ter povezanih tem.
Brezplačno javno visoko šolstvo prištevamo med temeljne človeške pravice
in civilizacijske vrednote socialne države. Priča smo vse pogostejšem poja-
vljanju teženj po uvajanju prostotržnih procesov številnih javnih storitev,
med drugim tudi javnega šolstva. Diskurze o marketizaciji slovenskega jav-
nega visokega šolstva je moč zaslediti v časopisnih člankih, kjer zagovorni-
ki in nasprotniki marketizacije nizajo argumente, prepričujejo javnost in
tudi (so)oblikujejo javno mnenje, ki je pomembno za ustvarjanje priprav-
ljenosti na spremembe. S pomočjo diskurzivne analize vsebin člankov iz
dnevnega časopisja smo naredili dvanajstletni presek marketizacijskega di-
skurza ter povezanih tem.