Page 59 - Tomšič, Nastja, 2016. Konkurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 59
Empirična raziskava

Preglednica 2: Statistične regije podjetij.

Statistična regija Frekvenca Delež v % Frekvenca Delež v % 59
(populacija) (populacija) (vzorec) (vzorec)
Pomurska
Podravska 282 4,5 31 4,8
Koroška 956 15,1 86 13,3
Savinjska 205 3,2 18 2,8
Zasavska 746 11,8 70 10,9
Spodnjeposavska 84 1,3 11 1,7
Jugovzhodna Slovenija 183 2,9 15 2,3
Osrednjeslovenska 372 5,9 34 5,3
Gorenjska 2159 34,1 208 32,2
Notranjsko-kraška 504 8,0 68 10,5
Goriška 135 2,1 24 3,7
Obalno-kraška 320 5,1 37 5,7
Skupaj 377 6,0 43 6,7
6323 100,0 645 100,0

Vir za populacijo: podatkovna baza BIZI na dan 9. 4. 2013.

Iz Preglednice 3 je razvidno, da je večji del podjetij (80,9 %) malih, os-
tali del (19,1 %) predstavljajo srednje velika podjetja. Rezultat je bil priča-
kovan, saj je bilo evidentiranih precej več malih kot pa srednje velikih pod-
jetij.

Preglednica 3: Število zaposlenih v podjetjih oz. velikost podjetij.

Število zaposlenih Frekvenca Delež v % Frekvenca Delež v %
oz. velikost podjetja (populacija) (populacija) (vzorec) (vzorec)
Od 10 do 49 (malo podjetje)
5206 82,3 522 80,9

Od 50 do 249 (srednje veliko podjetje) 1117 17,7 123 19,1

Skupaj 6323 100,0 645 100,0

Vir za populacijo: podatkovna baza BIZI na dan 9. 4. 2013.

Preglednica 4 prikazuje, da je največ podjetij starih od 20 do 30 let
(32,4 %), sledijo jim podjetja starostnega razreda od 10 do 20 let (27,8 %),
podjetja, stara nad 30 let (20,2 %), ter podjetja, stara od 5 do 10 let (12,9 %).
Najmanjši delež podjetij (6,8 %) predstavljajo mlajša podjetja starosti do 5
let. V glavnem so sodelovala podjetja z daljšo tradicijo poslovanja (nad 10
let).
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64