Page 64 - Tomšič, Nastja, 2016. Konkurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 64
kurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju
Prihodki od prodaje Frekvenca Delež ( %)
Povečali nad 50 % 59 9,1
Ostali dokaj enaki 58 9,0
Skupaj 645
100,0
Preglednica 13 prikazuje, da se je dobiček v obdobju 2008–2012 glede
na obdobje 2003–2007 pri 304 podjetjih zmanjšal – največ (9,6 %) od 10
do 20 % –, pri 258-ih podjetjih povečal – največ (9,1 %) do 5 % –, ter pri 83-
ih podjetjih ostal dokaj enak.
Preglednica 13: Dobiček podjetij (obdobje 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007).
Dobiček Frekvenca Delež ( %)
39 6,0
64 Zmanjšal do 5 % 57 8,8
62 9,6
Zmanjšal od 5 do 10 % 52 8,1
Zmanjšal od 10 do 20 % 41 6,4
Zmanjšal od 20 do 35 % 53 8,2
Zmanjšal od 35 do 50 % 59 9,1
Zmanjšal nad 50 % 55 8,5
Povečal do 5 % 50 7,8
Povečal od 5 do 10 % 35 5,4
Povečal od 10 do 20 % 15 2,3
Povečal od 20 do 35 % 44 6,8
Povečal od 35 do 50 % 83 12,9
Povečal nad 50 % 645 100,0
Ostal dokaj enak
Skupaj
Preglednica 14 prikazuje, da se je tržni delež na domačem trgu v ob-
dobju 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007 pri 248-ih podjetjih pove-
čal – največ (10,5 %) do 5 % –, pri 223-ih podjetjih zmanjšal – največ (8,1 %)
od 10 do 20 % –, ter pri 174-ih podjetjih ostal dokaj enak.
Prihodki od prodaje Frekvenca Delež ( %)
Povečali nad 50 % 59 9,1
Ostali dokaj enaki 58 9,0
Skupaj 645
100,0
Preglednica 13 prikazuje, da se je dobiček v obdobju 2008–2012 glede
na obdobje 2003–2007 pri 304 podjetjih zmanjšal – največ (9,6 %) od 10
do 20 % –, pri 258-ih podjetjih povečal – največ (9,1 %) do 5 % –, ter pri 83-
ih podjetjih ostal dokaj enak.
Preglednica 13: Dobiček podjetij (obdobje 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007).
Dobiček Frekvenca Delež ( %)
39 6,0
64 Zmanjšal do 5 % 57 8,8
62 9,6
Zmanjšal od 5 do 10 % 52 8,1
Zmanjšal od 10 do 20 % 41 6,4
Zmanjšal od 20 do 35 % 53 8,2
Zmanjšal od 35 do 50 % 59 9,1
Zmanjšal nad 50 % 55 8,5
Povečal do 5 % 50 7,8
Povečal od 5 do 10 % 35 5,4
Povečal od 10 do 20 % 15 2,3
Povečal od 20 do 35 % 44 6,8
Povečal od 35 do 50 % 83 12,9
Povečal nad 50 % 645 100,0
Ostal dokaj enak
Skupaj
Preglednica 14 prikazuje, da se je tržni delež na domačem trgu v ob-
dobju 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007 pri 248-ih podjetjih pove-
čal – največ (10,5 %) do 5 % –, pri 223-ih podjetjih zmanjšal – največ (8,1 %)
od 10 do 20 % –, ter pri 174-ih podjetjih ostal dokaj enak.