Page 65 - Tomšič, Nastja, 2016. Konkurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 65
Empirična raziskava

Preglednica 14: Tržni delež podjetij na domačem trgu (obdobje 2008–2012 glede na obdobje
2003–2007).

Tržni delež na domačem trgu Frekvenca Delež ( %) 65
Zmanjšal do 5 % 38 5,9
Zmanjšal od 5 do 10 % 48 7,4
Zmanjšal od 10 do 20 % 52 8,1
Zmanjšal od 20 do 35 % 38 5,9
Zmanjšal od 35 do 50 % 25 3,9
Zmanjšal nad 50 % 22 3,4
Povečal do 5 % 68 10,5
Povečal od 5 do 10 % 58 9,0
Povečal od 10 do 20 % 51 7,9
Povečal od 20 do 35 % 28 4,3
Povečal od 35 do 50 % 16 2,5
Povečal nad 50 % 27 4,2
Ostal dokaj enak 174 27,0
Skupaj 645
100,0

Iz Preglednice 15 je razvidno, da se je tržni delež na tujem trgu v ob-
dobju 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007 pri 216-ih podjetjih pove-
čal – največ (8,8  %) do 5  % –, pri 74-ih podjetjih zmanjšal – največ (po
2,5 %) od 5 do 10 % kot tudi od 10 do 20 % –, ter pri 60-ih podjetjih ostal
dokaj enak. 295 podjetij pa ne posluje na tujem trgu.

Preglednica 15: Tržni delež podjetij na tujem trgu (obdobje 2008–2012 glede na obdobje
2003–2007).

Tržni delež na tujem trgu Frekvenca Delež ( %)
Zmanjšal do 5 % 13 2,0
Zmanjšal od 5 do 10 % 16 2,5
Zmanjšal od 10 do 20 % 16 2,5
Zmanjšal od 20 do 35 % 13 2,0
Zmanjšal od 35 do 50 % 6 0,9
Zmanjšal nad 50 % 10 1,6
Povečal do 5 % 57 8,8
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70