Page 66 - Tomšič, Nastja, 2016. Konkurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 66
kurenčnost malih in srednje velikih podjetij v globalnem trajnostnem razvoju
Tržni delež na tujem trgu Frekvenca Delež ( %)
Povečal od 5 do 10 % 38 5,9
Povečal od 10 do 20 % 34 5,3
Povečal od 20 do 35 % 35 5,4
Povečal od 35 do 50 % 11 1,7
Povečal nad 50 % 41 6,4
Ostal dokaj enak 60 9,3
Ne poslujemo na tujem trgu 295 45,7
Skupaj 645
100,0
Preglednica 16 nakazuje, da se je delež izvoza v celotni prodaji v ob-
66 dobju 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007 pri 210-ih podjetjih pove-
čal – največ (6,8 %) od 20 do 35 % –, pri 76-ih podjetjih zmanjšal – največ
(2,8 %) od 5 do 10 % –, ter pri 64-ih podjetjih ostal dokaj enak. 295 podje-
tij pa ne izvaža.
Preglednica 16: Delež izvoza v celotni prodaji podjetij (obdobje 2008–2012 glede na obdobje
2003–2007).
Delež izvoza v celotni prodaji Frekvenca Delež ( %)
Zmanjšal do 5 % 17 2,6
Zmanjšal od 5 do 10 % 18 2,8
Zmanjšal od 10 do 20 % 9 1,4
Zmanjšal od 20 do 35 % 15 2,3
Zmanjšal od 35 do 50 % 8 1,2
Zmanjšal nad 50 % 9 1,4
Povečal do 5 % 39 6,0
Povečal od 5 do 10 % 30 4,7
Povečal od 10 do 20 % 43 6,7
Povečal od 20 do 35 % 44 6,8
Povečal od 35 do 50 % 12 1,9
Povečal nad 50 % 42 6,5
Ostal dokaj enak 64 9,9
Ne izvažamo 295 45,7
Skupaj 645 100,0
Tržni delež na tujem trgu Frekvenca Delež ( %)
Povečal od 5 do 10 % 38 5,9
Povečal od 10 do 20 % 34 5,3
Povečal od 20 do 35 % 35 5,4
Povečal od 35 do 50 % 11 1,7
Povečal nad 50 % 41 6,4
Ostal dokaj enak 60 9,3
Ne poslujemo na tujem trgu 295 45,7
Skupaj 645
100,0
Preglednica 16 nakazuje, da se je delež izvoza v celotni prodaji v ob-
66 dobju 2008–2012 glede na obdobje 2003–2007 pri 210-ih podjetjih pove-
čal – največ (6,8 %) od 20 do 35 % –, pri 76-ih podjetjih zmanjšal – največ
(2,8 %) od 5 do 10 % –, ter pri 64-ih podjetjih ostal dokaj enak. 295 podje-
tij pa ne izvaža.
Preglednica 16: Delež izvoza v celotni prodaji podjetij (obdobje 2008–2012 glede na obdobje
2003–2007).
Delež izvoza v celotni prodaji Frekvenca Delež ( %)
Zmanjšal do 5 % 17 2,6
Zmanjšal od 5 do 10 % 18 2,8
Zmanjšal od 10 do 20 % 9 1,4
Zmanjšal od 20 do 35 % 15 2,3
Zmanjšal od 35 do 50 % 8 1,2
Zmanjšal nad 50 % 9 1,4
Povečal do 5 % 39 6,0
Povečal od 5 do 10 % 30 4,7
Povečal od 10 do 20 % 43 6,7
Povečal od 20 do 35 % 44 6,8
Povečal od 35 do 50 % 12 1,9
Povečal nad 50 % 42 6,5
Ostal dokaj enak 64 9,9
Ne izvažamo 295 45,7
Skupaj 645 100,0