Page 18 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 18
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u
mnevali, da uporabljajo oz. uvajajo USALI, in predloge ukrepov za širšo implementa-
cijo USALI med hotele v Sloveniji. Mnenja smo, da brez osnovnih podatkov za pri-
merjavo ni mogoče konkurenčno poslovati. Še težje je brez primerljivih podatkov o
poslovanju optimalno poslovati in investirati v programe kakovosti.

Ker USALI-ja v Sloveniji nismo implementirali, nimamo:
- pravočasnih in ustreznih informacij za poslovno odločanje na kratek rok v samih

hotelskih podjetjih,
- nacionalnih in mednarodnih primerjav poslovnih dosežkov v hotelski industriji,

da bi prepoznali lastne prednosti in slabosti,
- povezave med dosežki posameznih poslovodij in nagrajevanjem (vpeljava računo-

vodstva odgovornosti,
- podlag za oblikovanje turističnih strategij in odločanje na nacionalni ravni.

V tej raziskavi predstavljamo teoretična izhodišča o sistemu USALI, prikazujemo
podatke o poslovanju v hotelirstvu ter odgovarjamo na dve temeljni raziskovalni vpra-
šanji v izbranih hotelih:
1. Ali se USALI uporablja med vprašanima skupinama (vodje hotelov in vodje fi-

nančnega kontrolinga) v Sloveniji in kakšno je njihovo stališče glede pomembno-
sti mednarodnih primerjav?
2. Kateri bi bili predlogi ukrepov?

18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23