Page 219 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 219
Recenziji

I
Delo predstavlja pomembnejše interdisciplinarno delo s področja mene-
džmenta kakovosti in trženja, z vsebinsko - ciljno osredotočenost jo na
področje prehrambnih gostinskih obratov. Široka in zahtevna interdi-
sciplinarna problematika zagotavljanja kakovosti vprehrambnem gostin-
stvu je bila doslej, s trženjskega vidika, v strokovni in znanstveni literaturi
pomanjkljivo obdelana. Avtor izpostavi pomen trženjskega pristopa, kot
načina zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehramb-
nem gostinstvu. Posebna pozornost je bila namenjena preučitvi kakovosti
v različnih - zakonskih vrstah prehrambnih gostinskih obratov in vplivu,
ki ga imajo posamezni trženjski dejavniki kakovosti na zagotavljanje lo-
jalnosti gostov. Kvalitativna raziskava razkriva pomembna spoznanja, ki
pričajo o tem, da se pristopi k zagotavljanju kakovosti spreminjajo pod
vplivom različnih okoljskih dejavnikov. Eno ključnih teoretičnih spo-
znanj poudarja dejstvo, da si raziskovalci niso enotni glede pomena, ki ga
imajo posamezne trženjske spremenljivke - dimenzije kakovosti z vidika
zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Empirična raziska-
va posledično implicira pomemben prispevek na področju menedžmen-
ta kakovosti v prehrambnem gostinstvu. Avtor nazorno prikaže pomen
različnih trženjskih dimenzij kakovosti ter izpostavi nekatera relevan-
tna dejstva, ki pričajo o (ne)pomenu določenih uveljavljenih menedžer-
skih praks (npr. standardizacije) v vidika zagotavljanja kakovosti ponud-
be in lojalnosti gostov. Ključni doprinos raziskave predstavlja nov model
zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem go-
stinstvu, v katerem avtor izpostavi pomen posameznih preučevanih de-
   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224