Page 221 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 221
Recenziji

Raziskava pomembno vplivala tudi na družbeno okolje. Prepoznana
in znanstveno ovrednotena je bila trženjska dimenzija: človeški viri (ose-
bje) pri zagotavljanju kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Avtor kri-
tično ugotavlja, da osebje predstavlja temelj zagotavljanja kakovosti po-
nudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu. V sklepnem delu
avtor poda na ugotovitvah raziskave utemeljene predloge, med katerimi
velja izpostaviti kritičen poziv regulativi in javnosti, ki se nanaša na za-
konsko ureditev in zagotovitev ustreznega - minimalnega strokovnega
znanja in kompetenc gostinskega osebja.

Ocenjujem, da sta metodološki pristop in znanstveni aparat primer-
na. Terminološko in jezikovno je besedilo ustrezno, zato priporočam ob-
javo znanstvene monografije.
Marija Ovsenik

221
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226