Page 6 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 6
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu
Standardizacija v PGO • 43
Različno pojmovanje kakovosti – gostinčev in gostov pogled
na kakovost • 43
Opredelitev standarda in standardnega delovnega postopka (SDP) • 44
Pomen standardov z vidika zagotavljanja kakovosti in njihova delitev • 46
Pomembnejši nacionalnopanožni standardi na področju gostinstva • 46
Značilnosti internih standardov v PGO • 50
Gostoljubje in standardizacija v PGO • 51
Standardizacija v različnih oddelkih in različnih vrstah PGO • 53
Upravljanje notranje kakovosti • 55
Teoretična opredelitev ponudbe v PGO • 57
Gostinski proizvod • 57
Trženjski gostinski proizvod • 59
Predstavitev dosedanjih raziskav s področja kakovosti v PGO
6 po dimenzijah trženjskega gostinskega proizvoda (7P) • 63
Delitev in pomen časovnih faz trženjskega spleta z vidika zagotavljanje
kakovosti v PGO • 81
Kako razumemo časovne faze trženjskega spleta? • 81
Prva (komunikacijska) in druga (izvedbena) faza trženjskega spleta • 82
Tretja (poizvedbena) faza trženjskega spleta in uporaba povratnih informacij
o ustreznosti trženjskega gostinskega proizvoda • 84
Teoretična opredelitev zadovoljstva in lojalnosti • 91
Zadovoljstvo • 91
Pričakovanja, zahteve in želje • 91
Proces oblikovanja (ne)zadovoljstva • 94
Lojalnost • 96
Kaj je lojalnost in zakaj je za PGO pomembna? • 96
Različni vidiki lojalnosti • 99
Kako (iz)merimo lojalnost gostov? • 101
Skozi znanstveno teorijo – pregled raziskav s področja lojalnosti v PGO • 103
Trženjske aktivnosti za zadržanje obstoječih in pridobitev novih gostov
v PGO • 105
Programi spodbujanja nakupov • 106
Programi lojalnosti • 107
Ključne vsebinske razlike med programi – pogostost nakupov : lojalnost • 108
Povzetek ključnih teoretičnih spoznanj • 109
Standardizacija v PGO • 43
Različno pojmovanje kakovosti – gostinčev in gostov pogled
na kakovost • 43
Opredelitev standarda in standardnega delovnega postopka (SDP) • 44
Pomen standardov z vidika zagotavljanja kakovosti in njihova delitev • 46
Pomembnejši nacionalnopanožni standardi na področju gostinstva • 46
Značilnosti internih standardov v PGO • 50
Gostoljubje in standardizacija v PGO • 51
Standardizacija v različnih oddelkih in različnih vrstah PGO • 53
Upravljanje notranje kakovosti • 55
Teoretična opredelitev ponudbe v PGO • 57
Gostinski proizvod • 57
Trženjski gostinski proizvod • 59
Predstavitev dosedanjih raziskav s področja kakovosti v PGO
6 po dimenzijah trženjskega gostinskega proizvoda (7P) • 63
Delitev in pomen časovnih faz trženjskega spleta z vidika zagotavljanje
kakovosti v PGO • 81
Kako razumemo časovne faze trženjskega spleta? • 81
Prva (komunikacijska) in druga (izvedbena) faza trženjskega spleta • 82
Tretja (poizvedbena) faza trženjskega spleta in uporaba povratnih informacij
o ustreznosti trženjskega gostinskega proizvoda • 84
Teoretična opredelitev zadovoljstva in lojalnosti • 91
Zadovoljstvo • 91
Pričakovanja, zahteve in želje • 91
Proces oblikovanja (ne)zadovoljstva • 94
Lojalnost • 96
Kaj je lojalnost in zakaj je za PGO pomembna? • 96
Različni vidiki lojalnosti • 99
Kako (iz)merimo lojalnost gostov? • 101
Skozi znanstveno teorijo – pregled raziskav s področja lojalnosti v PGO • 103
Trženjske aktivnosti za zadržanje obstoječih in pridobitev novih gostov
v PGO • 105
Programi spodbujanja nakupov • 106
Programi lojalnosti • 107
Ključne vsebinske razlike med programi – pogostost nakupov : lojalnost • 108
Povzetek ključnih teoretičnih spoznanj • 109