Page 11 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
Tabele

22 Tabela 1: Vrste gostinskih obratov v RS
108 Tabela 2: Značilnosti trženjskih aktivnosti v turizmu glede na namen
109 Tabela 3: Razlike v vedenju gostov – oportunitetna in čustvena lojalnost
130 Tabela 4: Analiza ocen menedžerjev o kakovosti trženjskega gostinskega proizvoda

– opisne statistike
133 Tabela 5: Ocene komunalitet (prvi preizkus)
134 Tabela 6: Ocene komunalitet (končni model)
135 Tabela 7: Rotirana faktorska rešitev
137 Tabela 8: Analiza spremljanja kakovosti in primernosti ponudbe v PGO
138 Tabela 9: Struktura PGO glede na posedovanje standardov
140 Tabela 10: Analiza ocen gostov o kakovosti ponudbe v PGO – opisne statistike
142 Tabela 11: Ocene komunalitet (prvi preizkus)
144 Tabela 12: Ocene komunalitet (končni model)
145 Tabela 13: Rotirana faktorska rešitev
148 Tabela 14: Primerjava povprečnih ocen posameznih dimenzij kakovosti med

menedžerji in gosti PGO
149 Tabela 15: Primerjava razlik med oceno kakovosti menedžerjev in gostov po izbranih

vrstah PGO
150 Tabela 16: Primerjava razlik med oceno kakovosti vodij in gostov glede na delovno

dobo vodij
151 Tabela 17: Strukturni koeficienti diskriminantne funkcije
152 Tabela 18: Primerjava razlik med oceno kakovosti menedžerjev in gostov glede

na pogostost vključevanja menedžerjev v delovni proces
153 Tabela 19: Primerjava ocen gostov med posameznimi dimenzijami kakovosti
154 Tabela 20: Primerjava ocen menedžerjev in gostov po posameznih dimenzijah

kakovosti
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16