Page 9 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Slike
60 Slika 1: Trženjski splet za storitve
61 Slika2: Sistematičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med gostom in PGO
119 Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta
(7P)
121 Slika 4: Grafični prikaz predlaganega modela raziskave v povezavi s hipotezami
173 Slika 5: Strukturni model, ki opisuje in potrjuje odnose med dejavniki menedžmenta
kakovosti, kakovostjo ter lojalnostjo gostov v PGO
182 Slika 6: Trženjski model dejavnikov kakovosti v prehrambnem gostinstvu
60 Slika 1: Trženjski splet za storitve
61 Slika2: Sistematičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med gostom in PGO
119 Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta
(7P)
121 Slika 4: Grafični prikaz predlaganega modela raziskave v povezavi s hipotezami
173 Slika 5: Strukturni model, ki opisuje in potrjuje odnose med dejavniki menedžmenta
kakovosti, kakovostjo ter lojalnostjo gostov v PGO
182 Slika 6: Trženjski model dejavnikov kakovosti v prehrambnem gostinstvu