Page 126 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 126
gresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
Preglednica 31: Plačnik stroškov

Kotizacija Prevoz Nastanitev Poraba
do destinacije na destinaciji

Štev. Del. Štev. Del. Štev. Del. Štev. Del.

Brez odgovora 8 2,7 10 3,4 13 4,4 10 3,4

Jaz sam 46 15,7 56 19,1 62 21,2 227 77,5

Delodajalec, organi- 173 59,0 148 50,5 153 52,2 21 7,2
zacija

Deloma sam, delo-

ma delodajalec, orga- 66 22,5 79 27,0 65 22,2 35 11,9

nizacija

Skupaj 293 100,0 293 100,0 293 100,0 293 100,0

126 Anketirani udeleženci so navedli, da je to največkrat delodajalec, in
sicer v primeru plačila kotizacije (59,0 %), prevoza do destinacije (50,5 %)
in nastanitve (52,2 %). Druge stroške delodajalec plača le 7,2 % udeležen-
cev. Kritje stroškov kotizacije v lastni režiji je običajno za 15,7 % udeležen-
cev, prevoza do destinacije za 19,1 %, nastanitve za 21,2 % in drugo pora-
bo na destinaciji pa za 77,5 %. Tretja možnost je še delno kritje stroškov s
strani delodajalca oziroma organizacije, ki pa je značilna za približno če-
trtino udeležencev. Okoli deset anketirancev podatka o kritju stroškov ni
hotelo posredovati.

Atributi privlačnosti kongresne destinacije – predstavitev rezultatov
V tem podpoglavju sledi primerjalna analiza o pomembnosti atributov
privlačnosti kongresne destinacije glede na ponudnike kongresnih stori-
tev in udeležence. Atributi so vsebinsko razdeljeni na tri sklope trditev:
atributi destinacije, atributi konference in atributi prizorišča. Vse trditve
so anketiranci ocenjevali na lestvici Likertovega tipa od 1 (sploh se ne stri-
njam) do 5 (popolnoma se strinjam). Oblikovali smo pomensko enake tr-
ditve, s čimer smo želeli zagotoviti primerljivost odgovorov glede na oba
neodvisna vzorca (priloga 1). Glede na to, da smo udeležencem postavili
vprašanje nekoliko drugače kot ponudnikom, namesto trditve navajamo
le element, ki so ga ocenjevali s posamezno trditvijo. Kot primer navaja-
mo trditvi, ki se nanašata na enega od atributov dostopnosti destinacije:

− Vprašanje za ponudnike: Zaradi visokih stroškov prevozov je de-
stinacija manj privlačna za organizacijo konference.

− Vprašanje za udeležence: Zaradi visokih stroškov prevozov je de-
stinacija zame manj privlačna za obisk konference.
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131