Page 129 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 129
Empirični del
Za vse elemente razen za možnosti za nakupovanje (p = 0,177) lahko
potrdimo statistično značilne razlike med udeleženci in ponudniki. Ponu-
dniki so tako možnosti za zabavo, znamenitosti in zanimivosti, kulina-
rično ponudbo in klimatske oziroma vremenske razmere ocenili kot po-
membnejše pri izbiri destinacije kot udeleženci (p < 0,001).
Preglednica 34: Atributi destinacije – storitve in razmere (primerjava ponudnikov in udele-
žencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
Odnos domačinov Ponudniki 122 4,38 0,73
293 3,94 4,844 < 0,001
do gostov Udeleženci 122 4,61
293 4,27 0,88
Ponudniki 122 4,15 129
Varnost destinacije 293 3,76 0,60
122 3,63 4,794 < 0,001
Udeleženci
293 3,44 0,80
Lokalna infras- Ponudniki
truktura Udeleženci 0,71
4,716 < 0,001
(R) Razmerje Ponudniki
0,85
med ceno in kako- Udeleženci
1,12
vostjo 1,774 0,077
0,97
Ekonomsko Ponudniki 122 3,60 0,71
okolje Udeleženci 293 2,97 6,801 < 0,001
122 3,92
(R) Politično Ponudniki 293 3,49 0,91
okolje Udeleženci 1,04
3,716 < 0,001
1,09
Izmed elementov privlačnosti destinacije, ki se navezujejo na storitve,
ki jih ta ponuja, in razmere v njej, so ponudniki kot daleč najpomembnej-
šega izbrali varnost destinacije (M = 4,61). Zelo pomembna sta po njiho-
vem mnenju tudi odnos domačinov do gostov (M = 4,38) in lokalna in-
frastruktura (M = 4,15). Na četrtem mestu je politično okolje (M = 3,92),
zadnji dve mesti pa si delita razmerje med ceno in kakovostjo (M = 3,63)
ter ekonomsko okolje (M = 3,60).
Tudi udeležencem so najpomembnejši trije atributi – varnost desti-
nacije (M = 4,27), odnos domačinov do gostov (M = 3,94) in lokalna in-
frastruktura (M = 3,67). Podoben pomen so pripisali političnemu okolju
(M = 3,49) ter razmerju med ceno in kakovostjo (M = 3,44), najmanj po-
membno pa je ekonomsko okolje (M = 2,97).
Vse elemente so ponudniki ocenili statistično značilno višje kot ude-
leženci, s tveganjem, manjšim od 0,001, z izjemo razmerja med ceno in
Za vse elemente razen za možnosti za nakupovanje (p = 0,177) lahko
potrdimo statistično značilne razlike med udeleženci in ponudniki. Ponu-
dniki so tako možnosti za zabavo, znamenitosti in zanimivosti, kulina-
rično ponudbo in klimatske oziroma vremenske razmere ocenili kot po-
membnejše pri izbiri destinacije kot udeleženci (p < 0,001).
Preglednica 34: Atributi destinacije – storitve in razmere (primerjava ponudnikov in udele-
žencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
Odnos domačinov Ponudniki 122 4,38 0,73
293 3,94 4,844 < 0,001
do gostov Udeleženci 122 4,61
293 4,27 0,88
Ponudniki 122 4,15 129
Varnost destinacije 293 3,76 0,60
122 3,63 4,794 < 0,001
Udeleženci
293 3,44 0,80
Lokalna infras- Ponudniki
truktura Udeleženci 0,71
4,716 < 0,001
(R) Razmerje Ponudniki
0,85
med ceno in kako- Udeleženci
1,12
vostjo 1,774 0,077
0,97
Ekonomsko Ponudniki 122 3,60 0,71
okolje Udeleženci 293 2,97 6,801 < 0,001
122 3,92
(R) Politično Ponudniki 293 3,49 0,91
okolje Udeleženci 1,04
3,716 < 0,001
1,09
Izmed elementov privlačnosti destinacije, ki se navezujejo na storitve,
ki jih ta ponuja, in razmere v njej, so ponudniki kot daleč najpomembnej-
šega izbrali varnost destinacije (M = 4,61). Zelo pomembna sta po njiho-
vem mnenju tudi odnos domačinov do gostov (M = 4,38) in lokalna in-
frastruktura (M = 4,15). Na četrtem mestu je politično okolje (M = 3,92),
zadnji dve mesti pa si delita razmerje med ceno in kakovostjo (M = 3,63)
ter ekonomsko okolje (M = 3,60).
Tudi udeležencem so najpomembnejši trije atributi – varnost desti-
nacije (M = 4,27), odnos domačinov do gostov (M = 3,94) in lokalna in-
frastruktura (M = 3,67). Podoben pomen so pripisali političnemu okolju
(M = 3,49) ter razmerju med ceno in kakovostjo (M = 3,44), najmanj po-
membno pa je ekonomsko okolje (M = 2,97).
Vse elemente so ponudniki ocenili statistično značilno višje kot ude-
leženci, s tveganjem, manjšim od 0,001, z izjemo razmerja med ceno in