Page 127 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 127
Empirični del 127
Element smo v tem primeru poimenovali stroški prevoza. Elementom,
za katere smo imeli trditve z negativno konotacijo (kot je naveden primer
zgoraj), smo obrnili lestvico, tako da višja vrednost vedno pomeni večje
strinjanje glede pomembnosti posameznega elementa. Tak element smo
označili z oznako (R).
Atributi destinacije
Kot atribute privlačnosti destinacije smo na podlagi vsebinske analize
določili naslednje: dostopnost, zanimivost, storitve in razmere ter ugled.
Privlačnost destinacije z vidika njene dostopnosti in zanimivosti smo me-
rili s pomočjo petih kazalnikov, privlačnost destinacije z vidika ponudbe
storitev in razmer na destinaciji s šestimi kazalniki ter ugleda, ki ga desti-
nacija uživa, s tremi kazalniki.
Preglednica 32: Atributi destinacije – dostopnost (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec Povprečna sto- Stopnja
f pnja strinjan- Standardni odklon t pomembnosti
ja (M)
Ponudniki 122 3,80 1,00
Stroški prevozov 293 3,76 0,311 0,756
Udeleženci 1,02
Oddaljenost Ponudniki 122 3,50 1,07
Udeleženci 293 3,43 0,57 0,569
1,09
Formalnosti ob Ponudniki 122 3,93 1,05
vstopu v državo Udeleženci 293 3,57 3,136 0,002
1,10
(R) Prometna Ponudniki 122 3,99 1,22
dostopnost Udeleženci 293 3,58 3,333 0,001
1,12
Ponudniki 122 4,25 0,81
Lokalne povezave 293 3,86 4,089 < 0,001
Udeleženci 0,89
Med elementi dostopnosti so ponudniki največji pomen izkazali lo-
kalnim povezavam (M = 4,25), na drugem mestu je prometna dostopnost
(M = 3,99), na tretjem formalnosti ob vstopu v državo (M = 3,92), na
četrtem stroški prevozov (M = 3,30) in na zadnjem mestu oddaljenost
(M = 3,5).
Udeleženci so prav tako na prvo mesto postavili element lokalne po-
vezave (M = 3,86), na drugem mestu so stroški prevozov (M = 3,76), na
tretjem oziroma četrtem mestu sta prometna dostopnost (M = 3,58) in
Element smo v tem primeru poimenovali stroški prevoza. Elementom,
za katere smo imeli trditve z negativno konotacijo (kot je naveden primer
zgoraj), smo obrnili lestvico, tako da višja vrednost vedno pomeni večje
strinjanje glede pomembnosti posameznega elementa. Tak element smo
označili z oznako (R).
Atributi destinacije
Kot atribute privlačnosti destinacije smo na podlagi vsebinske analize
določili naslednje: dostopnost, zanimivost, storitve in razmere ter ugled.
Privlačnost destinacije z vidika njene dostopnosti in zanimivosti smo me-
rili s pomočjo petih kazalnikov, privlačnost destinacije z vidika ponudbe
storitev in razmer na destinaciji s šestimi kazalniki ter ugleda, ki ga desti-
nacija uživa, s tremi kazalniki.
Preglednica 32: Atributi destinacije – dostopnost (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec Povprečna sto- Stopnja
f pnja strinjan- Standardni odklon t pomembnosti
ja (M)
Ponudniki 122 3,80 1,00
Stroški prevozov 293 3,76 0,311 0,756
Udeleženci 1,02
Oddaljenost Ponudniki 122 3,50 1,07
Udeleženci 293 3,43 0,57 0,569
1,09
Formalnosti ob Ponudniki 122 3,93 1,05
vstopu v državo Udeleženci 293 3,57 3,136 0,002
1,10
(R) Prometna Ponudniki 122 3,99 1,22
dostopnost Udeleženci 293 3,58 3,333 0,001
1,12
Ponudniki 122 4,25 0,81
Lokalne povezave 293 3,86 4,089 < 0,001
Udeleženci 0,89
Med elementi dostopnosti so ponudniki največji pomen izkazali lo-
kalnim povezavam (M = 4,25), na drugem mestu je prometna dostopnost
(M = 3,99), na tretjem formalnosti ob vstopu v državo (M = 3,92), na
četrtem stroški prevozov (M = 3,30) in na zadnjem mestu oddaljenost
(M = 3,5).
Udeleženci so prav tako na prvo mesto postavili element lokalne po-
vezave (M = 3,86), na drugem mestu so stroški prevozov (M = 3,76), na
tretjem oziroma četrtem mestu sta prometna dostopnost (M = 3,58) in