Page 128 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 128
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
formalnosti ob vstopu v državo (M = 3,57), na zadnjem pa oddaljenost
(M = 3,43).
Ker so vsi elementi ocenjeni nad sredino lestvice, lahko zaključimo,
da so po mnenju ponudnikov in udeležencev elementi dostopnosti pomemb-
ni pri izbiri destinacije. Med ponudniki in udeleženci najdemo statistično
značilne razlike pri elementih formalnosti ob vstopu v državo (p = 0,002),
prometni dostopnosti (p = 0,001) in lokalnih povezavah (p < 0,001). Po-
nudnikom se ti elementi pri izbiri lokacije zdijo pomembnejši kot udele-
žencem.
Preglednica 33: Atributi destinacije – zanimivost (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
128
(R) Možnosti za Ponudniki 122 2,98 1,03
293 2,27 6,092 < 0,001
zabavo Udeleženci
1,22
(R) Možnosti za Ponudniki 122 2,80 1,06
nakupovanje Udeleženci 293 2,62 1,353 0,177
1,47
Znamenitosti in Ponudniki 122 3,55 0,93
293 2,94 5,586 < 0,001
zanimivosti Udeleženci
1,05
Kulinarična Ponudniki 122 3,70 0,83
ponudba Udeleženci 293 2,58 11,589 < 0,001
1,06
Klimatski/vre- Ponudniki 122 3,64 0,88
menske razmere Udeleženci 293 2,90 7,091 < 0,001
1,13
Ponudniki so med elementi atributov destinacije, ki se navezuje-
jo na njeno zanimivost, največji pomen pripisali kulinarični ponudbi
(M = 3,70), na drugem mestu so klimatske oziroma vremenske razme-
re (M = 3,64) in na tretjem znamenitosti ter zanimivosti (M = 3,55). Pod
sredino lestvice (3) so uvrščene ocenjene možnosti za zabavo (M = 2,98)
in nakupovanje (M = 2,80), torej sta ta elementa manj pomembna.
Vse elemente atributov destinacije, ki se navezujejo na njeno zanimi-
vost, so udeleženci ocenili s povprečno oceno, nižjo od sredine lestvice,
kar kaže na to, da jim ne pripisujejo velikega pomena pri odločitvi, ali
bodo obiskali konferenco ali ne. Za razliko od ponudnikov so sicer na
prvo mesto uvrstili znamenitosti in zanimivosti (M = 2,94), nekoliko niž-
je so ocenjene vremenske oziroma klimatske razmere (M = 2,90), na tret-
jem mestu so možnosti za nakupovanje (M = 2,62), šele na četrtem mes-
tu je kulinarična ponudba (M = 2,58), na zadnjem pa možnosti za zabavo
(M = 2,27).
formalnosti ob vstopu v državo (M = 3,57), na zadnjem pa oddaljenost
(M = 3,43).
Ker so vsi elementi ocenjeni nad sredino lestvice, lahko zaključimo,
da so po mnenju ponudnikov in udeležencev elementi dostopnosti pomemb-
ni pri izbiri destinacije. Med ponudniki in udeleženci najdemo statistično
značilne razlike pri elementih formalnosti ob vstopu v državo (p = 0,002),
prometni dostopnosti (p = 0,001) in lokalnih povezavah (p < 0,001). Po-
nudnikom se ti elementi pri izbiri lokacije zdijo pomembnejši kot udele-
žencem.
Preglednica 33: Atributi destinacije – zanimivost (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
128
(R) Možnosti za Ponudniki 122 2,98 1,03
293 2,27 6,092 < 0,001
zabavo Udeleženci
1,22
(R) Možnosti za Ponudniki 122 2,80 1,06
nakupovanje Udeleženci 293 2,62 1,353 0,177
1,47
Znamenitosti in Ponudniki 122 3,55 0,93
293 2,94 5,586 < 0,001
zanimivosti Udeleženci
1,05
Kulinarična Ponudniki 122 3,70 0,83
ponudba Udeleženci 293 2,58 11,589 < 0,001
1,06
Klimatski/vre- Ponudniki 122 3,64 0,88
menske razmere Udeleženci 293 2,90 7,091 < 0,001
1,13
Ponudniki so med elementi atributov destinacije, ki se navezuje-
jo na njeno zanimivost, največji pomen pripisali kulinarični ponudbi
(M = 3,70), na drugem mestu so klimatske oziroma vremenske razme-
re (M = 3,64) in na tretjem znamenitosti ter zanimivosti (M = 3,55). Pod
sredino lestvice (3) so uvrščene ocenjene možnosti za zabavo (M = 2,98)
in nakupovanje (M = 2,80), torej sta ta elementa manj pomembna.
Vse elemente atributov destinacije, ki se navezujejo na njeno zanimi-
vost, so udeleženci ocenili s povprečno oceno, nižjo od sredine lestvice,
kar kaže na to, da jim ne pripisujejo velikega pomena pri odločitvi, ali
bodo obiskali konferenco ali ne. Za razliko od ponudnikov so sicer na
prvo mesto uvrstili znamenitosti in zanimivosti (M = 2,94), nekoliko niž-
je so ocenjene vremenske oziroma klimatske razmere (M = 2,90), na tret-
jem mestu so možnosti za nakupovanje (M = 2,62), šele na četrtem mes-
tu je kulinarična ponudba (M = 2,58), na zadnjem pa možnosti za zabavo
(M = 2,27).